Autobranchens Top 100

Den årlige analyse af autobranchens største aktører

Hvilke virksomheder i den danske autobranche tjener mest? Og hvor meget tjener de egentlig?

Autobranchens Top 100 giver det samlede overblik for hele branchen og gennemgår de stærkeste virksomheder ud fra ti delbrancher, herunder forhandlere, leasingselskaber, værksteder og grossister.

I toplister går vi gennem de virksomheder, som har de bedste samlede resultater, den største omsætning og den stærkeste afkastningsgrad, mens vi også kaster et blik på virksomhedernes omsætningsvækst og væksten i antallet af ansatte.

Desuden har Autobranchens Top 100 denne specialliste: Top 10 – de største underskud før skat.

Udkommer 20. september 2024
Deadline 30. august 2024

Formater og tekniske specifikationer for magasinet Autobranchens Top 100

Det skal være tydeligt for læserne, hvad der er annoncer, og hvad der er artikler skrevet af redaktionen. Derfor skal annoncer adskille sig fra layoutet – både på portal og i nyhedsbrev, så læserne ikke vildledes og tror, at en annonce er en artikel skrevet af redaktionen.

Generelt bedes annoncører bruge en anden font end vores. På websitet fremgår ordet ”Annonce” automatisk lige over banneret, men ved annoncering i  nyhedsbrevet bør ordet ”Annonce” tydeligt fremgå øverst i annoncen, hvis det ikke er uden for enhver tvivl, at der er tale om en annonce – så vi følger lovgivningen på området. Hvis vi anser annoncen for at være for tæt på de redaktionelle tekster, vil vi anmode om at ændre font og/eller tilføje firmaets logo, så det er tydeligt, at der er tale om en annonce. Dette sker for at leve op til reglerne udstukket af Forbrugerombudsmanden. Endvidere skal der kun markedsføres for egen virksomhed og egne produkter – dvs. ingen vildledende eller dårlig omtale af konkurrenterne – så leves der også op til Markedsføringsloven.

   

Materiale leveres via materiale link, sendt pr. mail, eller sendes til e-mailen: materiale@nordiskemedier.dk

Materialegodtgørelse efter aftale, dog max. 5%

Annullering og datoændringer skal ske skriftligt senest 14 dage før udgivelsesdato.
Såfremt ændringer i indrykningsplanen bevirker, at betingelserne for opnåede rabatter ikke er til stede, vil den uretmæssige udbetalte rabat blive efterdebiteret.

Modtager Nordiske Medier ikke fuldt færdigt annoncemateriale, faktureres færdiggørelsen af materiale med kr. 600.

Ved trykning af farveannoncer påtager avisen sig intet ansvar for eventuelle mindre afvigelser fra originalmaterialets farver. Avisen forbeholder sig ret til at afvise reklamationer over annoncer, hvor materialet på forhånd er påtalt som mindre egnet til reproduktion, eller hvor indleveringsfristen er overskredet.

PDF
PDF-fil produceret med Acrobat Distiller indeholdende alle skrifter, billeder, grafik og farver defineret som CMYK (jobindstilling til Acrobat Distiller kan rekvireres).
I øvrigt henvises til Branchestandard for digitalt annonce materiale aftalt mellem DRRB, DFF og DDPFF.

Specifikationer
Layout-fil: Adobe IDML fil InDesign. pakket med alle links.

Diverse beskrivelser, indstillingsfiler mv. kan hentes på www.kankanikke.dk

Farve: Alle Photoshopformater i mindst 200 dpi.
S/H: Alle Photoshopformater i mindst 200 dpi.
Stregtegning: EPS og Ai. TIFF, EPS og JPG i mindst 600 dpi.

Funktionen ”overprint” må ikke benyttes.


Farver
CMYK-defineret (RGB og Pantone separerer vi til CMYK).
Komprimering: Stuffit, Zip.

Der henvises til vores handelsbetingelser på www.nordiskemediehus.dk eller mail fra din konsulent.

Kontakt en af vores sælgere direkte

Kim Kempf Falkenhard
Salgsdirektør
Telefon: +45 55 20 72 07
E-mail: kkf@nordiskemedier.dk

Baris Karakurt
Salgschef
Telefon: +45 28 30 89 39
E-mail: bka@nordiskemedier.dk

Tim Borup Jørgensen
Kommerciel koordinator
Telefon: +45 25 72 83 83
E-mail: tbj@nordiskemedier.dk

Christian Andersen
Kommerciel koordinator – Online
Telefon: +45 22 45 98 45
E-mail: ca@nordiskemedier.dk