Karrosseri & Autolak

Når skaden er sket – uanset om det gælder pladearbejde, lakering eller ruder – så er det Karosseri & Autolak, der sporer de nyeste og mest innovative produkter til at udbedre skaden.

Læs med og bliv opdateret på de nyeste tendenser.

Udkommer 5 gange om året

Se udgivelsesplanen her

Smøremidler & Energi

Ingen biler kører nogen steder uden energikilder – hvad enten det er diesel, benzin, batteri, brint eller noget helt tredje. Lige så vigtigt er smøring af bevægelige dele og de emner, der skal af- og påmonteres. Energi og smøremidler er dermed uundværlige elementer, der holder bilverdenen kørende.

Netop dette skriver vi om i specialtillægget Smøremidler & Energi.

Udkommer 5 gange om året

Se udgivelsesplanen her

Digitalisering

Ny teknologi og grønne krav trænger sig på. I specialtillægget om digitalisering kan du forvente dybdegående analyser af, hvordan ny teknologi transformerer autobranchen.

Udkommer 3 gange om året.

Se udgivelsesplanen her

Dæk-Profil

Udforsk den nyeste udvikling inden for dæk og fælge.

Udkommer 4 gange om året.

Se udgivelsesplanen her

Formater og tekniske specifikationer for Motor-magasinets 2. sektioner

Det skal være tydeligt for læserne, hvad der er annoncer, og hvad der er artikler skrevet af redaktionen. Derfor skal annoncer adskille sig fra layoutet – både på portal og i nyhedsbrev, så læserne ikke vildledes og tror, at en annonce er en artikel skrevet af redaktionen.

Generelt bedes annoncører bruge en anden font end vores. På websitet fremgår ordet ”Annonce” automatisk lige over banneret, men ved annoncering i  nyhedsbrevet bør ordet ”Annonce” tydeligt fremgå øverst i annoncen, hvis det ikke er uden for enhver tvivl, at der er tale om en annonce – så vi følger lovgivningen på området. Hvis vi anser annoncen for at være for tæt på de redaktionelle tekster, vil vi anmode om at ændre font og/eller tilføje firmaets logo, så det er tydeligt, at der er tale om en annonce. Dette sker for at leve op til reglerne udstukket af Forbrugerombudsmanden. Endvidere skal der kun markedsføres for egen virksomhed og egne produkter – dvs. ingen vildledende eller dårlig omtale af konkurrenterne – så leves der også op til Markedsføringsloven.

         

Materiale leveres via materiale link, sendt pr. mail, eller sendes til e-mailen: materiale@nordiskemedier.dk

Materialegodtgørelse efter aftale, dog max. 5%

Modtager Nordiske Medier ikke fuldt færdigt annoncemateriale, faktureres færdiggørelsen af materiale med 50 øre pr. mm.

Specifikationer
Layout-fil: Adobe IDML fil InDesign. pakket med alle links.

PDF
PDF-fil produceret med Acrobat Distiller indeholdende alle skrifter, billeder, grafik og farver defineret som CMYK (jobindstilling til Acrobat Distiller kan rekvireres).
I øvrigt henvises til Branchestandard for digitalt annonce materiale aftalt mellem DRRB, DFF og DDPFF.

Diverse beskrivelser, indstillingsfiler mv. kan hentes på www.motormagasinet.dk

Farve: Alle Photoshopformater i mindst 200 dpi.
S/H: Alle Photoshopformater i mindst 200 dpi.
Stregtegning: EPS og Ai. TIFF, EPS og JPG i mindst 600 dpi.

Funktionen ”overprint” må ikke benyttes.

Farver
CMYK-defineret (RGB og Pantone separerer vi til CMYK).
Komprimering: Stuffit, Zip.

Ved trykning af farveannoncer påtager avisen sig intet ansvar for eventuelle mindre afvigelser fra originalmaterialets farver. Avisen forbeholder sig ret til at afvise reklamationer over annoncer, hvor materialet på forhånd er påtalt som mindre egnet til reproduktion, eller hvor indleveringsfristen er overskredet.

Ved aflevering af materiale senere end de aftalte deadlines eller ved manglende overholdelse af tekniske specifikationer, kan Nordiske Medier ikke garantere, at kampagnen kan afvikles i den aftalte periode.

Tekniske specifikationer
Find tekniske specifikationer her.

Det er muligt at foretage ændringer eller annullere annoncer op til 4 uger før kampagnedatoen uden gebyr.

Såfremt der foretages ændringer af kampagneperiode eller ordren annulleres senere end 4 uger før kampagnedatoens start, betales 50% af ordrens beløb. Foretages ændringer eller annulleres bookingen 7 dage eller senere før kampagnedatoens start, betales hele ordrens beløb.

Der henvises til vores handelsbetingelser her .

Kontakt en af vores sælgere direkte

Kim Kempf Falkenhard
Salgsdirektør
Telefon: +45 55 20 72 07
E-mail: kkf@nordiskemedier.dk

Baris Karakurt
Salgschef
Telefon: +45 28 30 89 39
E-mail: bka@nordiskemedier.dk

Tim Borup Jørgensen
Kommerciel koordinator
Telefon: +45 25 72 83 83
E-mail: tbj@nordiskemedier.dk

Christian Andersen
Kommerciel koordinator – Online
Telefon: +45 22 45 98 45
E-mail: ca@nordiskemedier.dk