På alle Nordiske Mediers mediesider vil du se et ikon oppe i højre hjørne, der indikerer en person. Klik på ikonet og du vil se, at der dukker en menu frem med teksten “Log ind”. Din e-mail er dit brugernavn, og din adgangskode har du modtaget via din mail ved oprettelsen af dit abonnement. Ønsker du en ny adgangskode, kan du opdatere den på din profil.
Din e-mail er altid dit brugernavn til alle dine adgange. Har du glemt din adgangskode, kan du benytte ”Glemt password” under ‘Profil’. Herefter modtager du en e-mail med et link, hvor du kan ændre din adgangskode.
På din profil kan du set et samlet overblik over alle dine adgange og oplysninger. Her kan du også nemt og hurtigt administrere og dine oplysninger, hvis du for eksempel har ændret job, fået ny e-mail eller telefonnummer.
Har du andre spørgsmål, kan du kontakte os på abonnement@nordiskemedier.dk eller ringe på tlf. 7228 6970.
Hvis du har ændret adresse, eller hvis husnummeret er svært at se, kan dette være årsagen til udeblevne leverancer. Send os gerne opdaterede oplysninger, så vi kan sikre, at din adresse er korrekt på din kundeprofil.
Bemærk, at vi desværre ikke kan levere avisen samme dag, men vi kan eftersende den, så den når frem hurtigst muligt.
Skifter du adresse, e-mail eller lignende skal du huske at informere os, så din avis, vigtig information eller faktura kan blive sendt det rette sted hen. Du bedes sende en mail til invoice@nordiskemedier.dk med dit kundenummer eller kontaktinformationer samt de ønskede ændringer.
Ønsker du at få gensendt en faktura, bedes du sende en e-mail til invoice@nordiskemedier.dk med angivelse af dit kundenummer.
Har du modtaget en faktura fra Nordiske Medier med fejl eller mangler, kan du kontakte os på invoice@nordiskemedier.dk
Oplys dit kundenummer, fakturanummeret og en beskrivelse af, hvad sagen omhandler.
Scam / Spam
Vi har desværre oplevet virksomheder, der har udgivet sig for at være Nordiske Mediers medier, eller har haft et navn, der nemt kan forveksles med et af vores medier. Har du modtaget en faktura, du er skeptisk omkring, så skriv gerne til abonnement@nordiskemedier.dk.
Har du modtaget en rykker uden at have modtaget den oprindelige faktura, eller har du andre spørgsmål til en rykker? Kontakt os venligst på invoice@nordiskemedier.dk. Husk venligst at angive dit kundenummer.
Har du andre spørgsmål vedrørende din faktura, eller er der uklarheder på en faktura, er du altid velkommen til at skrive til invoice@nordiskemedier.dk. Husk venligst at angive dit kundenummer.
Ønsker du at tilmelde dig et af vores branchespecifikke nyhedsbreve og få leveret de skarpeste brancheanalyser og mest aktuelle nyheder leveret direkte i din indbakke, kan du nemt gøre dette via vores mediesider. Klik blot på ‘Tilmeld nyhedsbrev’ øverst på siden.
Du har også mulighed for at tilpasse de nyheder, du modtager i din indbakke. Nederst i nyhedsbrevet, kan du klikke på ‘Administrér dit samtykke’. Her kan du vælge præcist de nyhedsbreve, der matcher dine interesser – hvad enten det drejer sig om breaking news, messenyheder eller andre specifikke emner. Du kan således let justere dine præferencer og få nyhedsstrømme tilpasset dine behov.
Ønsker du ikke længere at modtage vores nyhedsbreve, der samler dagens vigtigste branchenyheder, kan du altid afmelde dig inde på det specifikke nyhedsbrev. Det gør du nederst i nyhedsbrevet ved at klikke ‘Afmeld’.
På alle Nordiske Mediers mediesider vil du se et ikon oppe i højre hjørne, der indikerer en person. Klik på ikonet og du vil se, at der dukker en menu frem med teksten “Log ind”. Din e-mail er dit brugernavn, og din adgangskode har du modtaget via din mail ved oprettelsen af dit medlemskab. Ønsker du en ny adgangskode, kan du opdatere den på din profil.
Hvis systemet ikke genkender din mailadresse, så kontakt kundeservice på tlf. 7228 6970 eller mail medlemskab@nordiskemedier.dk
Din e-mail er altid dit brugernavn til alle dine adgange. Har du glemt din adgangskode, kan du benytte ”Glemt password” under ‘Profil’. Herefter modtager du en e-mail med et link, hvor du kan ændre din adgangskode.
På din profil kan du set et samlet overblik over alle dine adgange og oplysninger. Her kan du også nemt og hurtigt administrere og dine oplysninger, hvis du for eksempel har ændret job, fået ny e-mail eller telefonnummer.
Har du andre spørgsmål, kan du kontakte os på medlemskab@nordiskemedier.dk eller ringe på tlf. 7228 6970.
For at ændre din e-mail, skal du klikke på menuen under ‘Profil‘ i øverste højre hjørne. Herunder finder du ‘Brugerindstillinger‘, hvor du kan ændre din e-mail. Denne e-mail vil fremadrettet også være dit brugernavn, når du skal logge ind.
Hvis du har problemer med at ændre din e-mail, kan du kontakte os på tlf. 7228 6970.
Vores medlemsportal er et målrettet online marketingværktøj for B2B-virksomheder i Danmark, Norge og Sverige. Med et medlemskab får I direkte adgang til netop jeres målgruppe inden for branchen.
Har du spørgsmål til, hvordan du bedst udnytter dit medlemskab, kan du finde svar på de ofte stillede spørgsmål i vores FAQ-sektion på din medlemsprofil. Klik på ’Profil’ og vælg ’Hjælp’ i menuen. Her finder du hjælp til alt fra, hvordan du bedst mulig kommer i gang med dit medlemskab til detaljer om brugeradministration.
Som medlem har I mulighed for at øge synligheden af jeres jobopslag gennem vores samarbejde med Danmarks største jobportal, Jobindex. Når I opretter et jobopslag her, bliver det automatisk vist på Jobindex som et annoncelink, uden ekstra omkostninger.
Hvis du har yderligere spørgsmål om dine jobopslag, kan du finde svar i vores FAQ-sektion på din medlemsprofil. Klik på ’Profil’, og vælg ’Hjælp’ i menuen. Her finder du svar på de ofte stillede spørgsmål om medlemskab.
For at skabe et medlemsunivers, der kommer alle til gavn, har vi følgende retningslinjer, som alle medlemmer af Nordiske Mediers Medlemsportal må overholde.
Med jeres virksomhedsprofil har I en fremragende platform til at fortælle potentielle kunder om, hvem I er, hvad I står for og hvilke fordele, I skaber. Skriv derfor kun informationer om jeres egen virksomhed på jeres virksomhedsside. Det samme gælder for alle jeres opslag på portalen. Skriv kun om jeres egen virksomhed, ikke om andre virksomheder eller personer – heller ikke i produktsammenligninger.
Ved at indsætte links på jeres virksomhedsprofil og i de opslag, I opretter, kan I styrke jeres SEO-værdi og føre kunder ind på jeres hjemmesider og sociale medier. Indsæt derfor kun links til jeres egne websites.
Hvis der er uoverensstemmelser mellem jeres opslag og de portaler og kategorier, I publicerer dem under, vil jeres opslag ikke målrettes den relevante målgruppe. Det er hverken til gavn for kunderne eller jeres forretning. Vælg derfor kun de portaler og kategorier, som er relevante for jeres opslag.
Med en løbende udskiftning i jeres salgsopslag gør I det interessant for jeres målgruppe at holde sig opdateret på jeres produkter og ydelser. Vent derfor minimum 3-4 uger med at genindrykke det samme salgsopslag i nyhedsbrevet. Det samme gælder for nyhedsopslag. Undgå at oprette den samme nyhed flere gange, da det kan skade jeres relevans og udvande mediets generelle nyhedsværdi.
Der må kun oprettes ét opslag pr. produkt. Sørg derfor for at slette det forudgående opslag, hvis I ønsker at genoprette et salgsopslag med ny tekst eller overskrift.
For at sikre at alle medlemmer får mulighed for at eksponere deres historier og produkter i nyhedsbrevet, er der begrænsninger på antallet af opslag, som I kan publicere i nyhedsbrevet:
Salgsopslag: I kan maksimalt publicere 2 forskellige salgsopslag om ugen i nyhedsbrevet
Nyhedsopslag: I kan maksimalt publicere 1 nyhedsopslag om dagen i nyhedsbrevet.
Jobopslag må ikke publiceres som et alment medlemsopslag. Jobopslag skal indrykkes i jobbanken* og/eller under “Job i Fokus”. (*Jobbanken finder du ved at klikke på ‘profil‘ og derefter klikke på punktet ‘job‘).
På Nordiske Mediers Medlemsportal er det kun jeres egne nyheder, der må publiceres. Har I fået skrevet en artikel om jeres virksomhed på et andet medie, er det kun tilladt at publicere den på medlemsportalen, hvis I har en aftale herom med journalisten bag artiklen. Det er nemlig den journalist, som har skrevet artiklen, der ejer rettighederne til den.
Hvis ovenstående retningslinjer ikke overholdes, forbeholder Nordiske Medier sig retten til at foretage ændringer eller slette opslag fra medlemsportalen.
Skifter du adresse, e-mail eller lignende skal du huske at informere os, så din avis, vigtig information eller faktura kan blive sendt det rette sted hen. Du bedes sende en mail til invoice@nordiskemedier.dk med dit kundenummer eller kontaktinformationer samt de ønskede ændringer.
Ønsker du at få gensendt en faktura, bedes du sende en e-mail til invoice@nordiskemedier.dk med angivelse af dit kundenummer.
Har du modtaget en faktura fra Nordiske Medier med fejl eller mangler, kan du kontakte os på invoice@nordiskemedier.dk.
Oplys dit kundenummer, fakturanummeret og en beskrivelse af, hvad sagen omhandler.
Scam / Spam
Vi har desværre oplevet virksomheder, der har udgivet sig for at være et af Nordiske Mediers medier, eller har haft et navn, der nemt kan forveksles med et af vores medier. Har du modtaget en faktura, du er skeptisk omkring, så skriv gerne til abonnement@nordiskemedier.dk.
Har du modtaget en rykker uden at have modtaget den oprindelige faktura, eller har du andre spørgsmål til en rykker? Kontakt os venligst på invoice@nordiskemedier.dk. Husk venligst at angive dit kundenummer.
Har du andre spørgsmål vedrørende din faktura, eller er der uklarheder på en faktura, er du altid velkommen til at skrive til invoice@nordiskemedier.dk eller kontakte kundeservice på tlf.: 7228 6970. Husk venligst at angive dit kundenummer.
Ønsker du at opsige dit medlemskab, kan du kontakte vores kundeservice på tlf.: 7228 6970 eller på mail: medlemskab@nordiskemedier.dk
Udeblivende betaling anses ikke som en opsigelse. Gældende handelsbetingelser for medlemskab kan læses her.
Specifikt for HTML5 bannere
Ved levering af HTML skal vi have tilsendt en zip-fil med hele kildematerialet i. Zip-filen må max. fylde 4 mb. Det vil være en fordel, at HTML5-filen holder sig indenfor en ramme på 20 sekunder. HTML5-filer kan kun bruges til bannere på portalen, da filtypen ikke kan håndteres af mailprogrammer.
Er HTML- og scriptbannere ikke lavet responsiv, skal der fremsendes et fall-back banner til brug på mobil- og tabletskærme.
Indbookede annoncer vises på den medieside, hvor de er booket. Da annoncerne roterer med andre, vil de ikke nødvendigvis være synlige hele tiden. Prøv at opdatere siden et par gange for at få vist dine annoncer.
For yderligere information kan du også kontakte os på online@nordiskemedier.dk.
Dine indbookede annoncer vises i den planlagte periode i det pågældende medies nyhedsbrev. Du kan se det seneste udsendte nyhedsbrev ved at gå til mediesiden, vælge ‘Tilmeld nyhedsbrev’, og klikke på ‘Se det seneste nyhedsbrev’ nederst i formularen.
Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os på online@nordiskemedier.dk, hvis du har yderligere spørgsmål.
Færdigt annoncemateriale inkl. link til hjemmeside sendes til online@nordiskemedier.dk
Ja, det kan vi. Statistik for grafisk annoncering kan indhentes ved at kontakte din konsulent eller sende en e-mail til online@nordiskemedier.dk.
Hvis du vil have indblik i din ordre, kan du kontakte den konsulent, du har købt ordren ved, eller kontakte os på e-mail online@nordiskemedier.dk
Færdige annoncer skal sendes til materiale@nordiskemedier.dk med angivelse af ordrenummer.
Kontakt os
Telefon: +45 72 28 69 70
E-mail: info@nordiskemedier.dk