Nordiske Medier er Nordens største virksomhed inden for fagmedier med flere end 50 faste titler i Danmark, Sverige og Norge – både på print og online. Vi står bag udgivelsen af over 100 forskellige magasiner samt nyhedsbreve, og er i Danmark hjemsted for 32 specialmedier, mens nye løbende skyder frem.
Nordiske Medier er en dynamisk arbejdsplads med mange alsidige faggrupper repræsenteret under samme tag. Vi er midt i en spændende udvikling, hvor vi løbende udvider og udvikler både på den redaktionelle og den kommercielle front med ledige stillinger.
I Nordiske Medier er vi åbne, ordentlige og modige – og de kerneværdier er udgangspunktet for alt, vi gør. Vi er en flok passionerede ildsjæle med et fælles mål om at informere og oplyse dansk erhvervsliv om, hvad der sker i deres brancher. Vi løfter i flok, underbygger hinandens fagligheder og bidrager sammen til et socialt og humørfyldt arbejdsmiljø – alt imens vi bestræber os efter at leve op til vores tre kerneværdier.
Vi har kontorer i København, Aalborg, Århus, Odense, Oslo, Stockholm, Hudiksvall og Helsingborg.
Bliv en del af et spændende mediehus i fremgang.Er du klar til å ta din salgskarriere til det neste nivået? Hos Nordiske Medier i København, får du en unik mulighet for å jobbe med noen av de førende selskapene i Skandinavia. Du får mulighet for å skape gode løsninger, som utgjør en forskjell.
Vi søker en engasjert og motivert medarbeider til vårt dynamiske norske salgsteam. Du vil bli en viktig nøkkelspiller i teamet hvor din viktigste oppgave blir å etablere nye kunderelasjoner og styrke våre relasjoner til eksisterende kunder. Hovedfokuset vil være å forstå kundens behov og levere løsninger som skaper verdi. Du vil primært jobbe med norske kunder og rettet mot det norske markedet.
Stillingen tilbyr en variert hverdag med salg på tvers av Nordiske Mediers store utvalg av print og digitale medier. Telefon og e-post blir dine primære verktøy og du får frihet til å ta ansvar for din egen suksess – alt i tett samarbeid med et motivert team, som støtter hverandre hele veien.
Vi ser helst at du besitter noen av disse ferdighetene:
Hvis du har spørsmål til stillingen er du hjertelig velkommen til at kontakte abonnementssalgsjef Ebbe Holm på tlf. +45 26797130 eller mail ehh@nordiskemedier.dk.
Vi ønsker stillingen besatt i løpet av kort tid, og holder samtaler løpende. Ikke nøl med å sende din søknad.
Vi gleder oss til å høre fra deg.
Nordiske Medier i Aarhus søger en skarp og engageret mediekonsulent med drive og lyst til at præge sin egen arbejdsdag. Hos os får du ikke en “standard” salgsrolle, – du bliver en vigtig sparringspartner for beslutningstagere i dansk erhvervsliv.
Du kommer til at arbejde med både nye og eksisterende kunder, primært inden for B2B-branchen. Dine opgaver vil spænde bredt, men målet er klart: Du skal være opsøgende i dit salg og rådgive virksomheder om deres markedsføring og koble deres budskaber til de rette målgrupper og fagmedier.
Du vil arbejde på kryds og tværs af fagmedier som Licitationen, Motormagasinet Jern & Food Supply, Wood Supply og Metal Supply m.m. – hvor der er en høj troværdighed, dedikerede læsere og stor gennemslagskraft igennem betalende abonnenter.
Du er nysgerrig, målrettet og brænder for dialogen med kunder. Måske kommer du med salgserfaring, eller måske har du netop færdiggjort en uddannelse som markedsføringsøkonom, professionsbachelor i kommunikation eller lignende. Vigtigst er, at du har lyst til at lære, tage ansvar og lykkes i fællesskab.
Stillingen er på fuld tid, og du arbejder med base i Aarhus-teamet på Gunnar Clausens Vej – tæt på motorvejen og med parkering.
Løn efter kvalifikationer og attraktiv bonusordning. Der er 3 måneders prøvetid.
Har du spørgsmål, så ring eller skriv til salgschef Baris Karakurt på tlf. 2830 8939 eller mail bka@nordiskemedier.dk
Du søger stillingen ved at trykke på linket i bunden af denne side.
Stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler.
Nordiske Medier ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Nordiske Medier er en af Skandinaviens største virksomheder inden for specialmedier og udgiver nogle af Skandinaviens ældste og mest læste fagblade. Virksomheden dækker nordisk erhvervsliv med konstruktive, troværdige og uafhængige nyheder med særligt fokus på at være helt tæt på de brancher, vi beskæftiger os med.
Nordiske Medier er en del af Det Nordjyske Mediehus-koncernen og har 250 medarbejdere med base i Aalborg, København, Odense, Oslo og Stockholm. Nordiske Medier udgiver over 50 medier og afholder mere end 80 brancherettede events årligt. Derudover står vi bag udgivelsen af over 100 forskellige specialmagasiner og nyhedsbreve. Vi udsender online-nyhedsbreve til flere end 550.000 modtagere, og vi har 450.000 læsere på vores printmedier.
Nordiske Medier A/S arbejder med en større transformation og forandring i salgsorganisationen, der overordnet skal sikre det rette fokus på kunderne.
Mødebooking og salgssupport er en nøglefunktion i Nordiske Medier. Hovedfokus i afdelingen er mødekoordinering for vores sælgere i Danmark, som sælger markedsføring til medier indenfor B2B brancher i industrien samt skræddersyede produkter. Desuden har vi tæt kontakt til vores kunder i forbindelse med indhentning af permissions til vores nyhedsbreve. Vi understøtter salget på tværs af alle salgsafdelinger samt løfter ad hoc-opgaver for afdelingerne Event og Customer Succes.
Du bliver en del af et velfungerende og professionelt team, der skaber fundamentet for salgsafdelingens succes, – og din primære opgave vil være at sikre fuldt bookede kalendere for vores sælgere.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men for at få succes i jobbet er det vigtigt, at du motiveres af telefonisk kontakt, og ikke lader dig slå ud af et nej. Samtidig har du empati, indsigt og formår at lytte og skabe dialog ”med et smil i stemmen”. Du er nysgerrig på virksomhederne, brancherne og det enkelte menneske i de virksomheder, som du kontakter.
Du kan lide at arbejde selvstændigt i et højt tempo og trives med en stor berøringsflade internt og eksternt, – og vi vægter desuden højt, at du har:
Denne tilgang er bidrager til at sikre målet om fuldt bookede kalendere hos vores sælgere.
Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår med løn og pension i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer.
Arbejdstiden ligger mandag – torsdag fra kl. 8.00 – 16.00 og fredag fra kl. 8.00 – 15.00.
Der er 3 måneders prøvetid i stillingen.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Tanja Hougaard på tlf. 9935 3991 eller på mail tho@nordiskemedier.dk.
Du søger stillingen ved at trykke på linket i bunden af denne side.
Vi holder løbende ansættelsessamtaler, og stillingen besættes så snart den rette kandidat er fundet.
Nordiske Medier ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle, uanset personlig baggrund og orientering, til at søge stillingen.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Vi søger en passioneret og engageret medarbejder, der er klar til at tage del i vores dynamiske salgsteam. Du bliver en vigtig nøglespiller i teamet, hvor din vigtigste opgave bliver at styrke relationer til vores eksisterende kunder og bygge nye kunderelationer – altid med fokus på at forstå kundens behov og levere løsninger, der skaber værdi for dem.
I stillingen får du en varieret hverdag med salg på tværs af Nordiske Mediers print og digitale medier. Telefon og mail bliver dine primære værktøjer og du får frihed til at tage ansvar for din egen succes – alt sammen i tæt samarbejde med et passioneret team, der bakker hinanden op hele vejen.
Du elsker salg og trives med at skabe stærke kunderelationer. Du er skarp til at:
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jannie Marie Kristensen på 29628565.
Hammer Andersen varetager rekrutteringsprocessen, og du søger stillingen her.
Vi ønsker stilling besat hurtigst muligt og holder løbende samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning.
Ønsker du flere oplysninger kan du kontakte Jannie Marie Kristensen på jmk@hammerandersen.com.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Nordiske Medier A/S er i en spændende udvikling med vores portefølje af ledende fagmedier i Danmark og Skandinavien og søger derfor nu en studentermedhjælper til vores samlede salgsafdeling for print.
Som studentermedhjælper i afdelingen får du gennem praktisk erfaring reel indsigt i, hvad der rører sig i erhvervslivet.
Du vil komme til at spille en central rolle i Nordiske Mediers projekt, der fokuserer på medlemsforretningen. Du vil få ansvar for at gennemføre serviceopkald til vores medlemskunder. Formålet med opkaldene er at tjekke ind med kunderne og sikre, at de forstår og får mest muligt ud af deres medlemskab. Derudover vil du få en vigtig rolle i at øge retention rate blandt vores medlemskunder, og de specifikke opgaver vil inkludere:
Du vil bidrage til vores interne salgsprocesser og kunderejser og selv være med til at identificere tendenser og branche-hotspots samt markedsdynamik, der genererer vækstfremmende viden for Nordiske Mediers interne salgsarbejde og ultimativt for vores ca. 450.000 læsere.
I samarbejde med vores dynamiske salgsafdeling, skal du udarbejde processer for markedsføring af vores udgivelser, samt lave markedsanalyser, identificere branchepunkter i samarbejde med sælgerne og kunderne samt udføre styrkebaseret B2B segmentering.
Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse, hvor emner som forretningsforståelse, markedsføring, markedsanalyse og segmentering helt eller delvist indgår.
Din erhvervshorisont er åben og du har lyst til at dykke ned i mange forskelligartede erhvervsområder.
Du fungerer godt i et dynamisk og udadvendt team, hvor parametre som performance og nytænkning er naturlige dele af arbejdskulturen.
Når du træder ind ad døren hos Nordiske Medier, vil du møde mange alsidige faggrupper repræsenteret under et tag.
Nordiske Mediers samlede salgsafdeling for print er central for Nordiske Mediers drift og omsætning, og du vil derfor komme i kontakt med mange dele af organisationen. Du bliver en del af et stort fællesskab og får dygtige og passionerede kolleger, der brænder for det, de laver, – og inspirerer hinanden til samarbejde på tværs.
Arbejdskulturen i afdelingen er præget af performance, innovation og gensidig respekt. Vi er en afdeling med højt til loftet, sammenhold og godt humør. Vi videndeler, er nysgerrige på hinanden og har altid øje for nye veje. Nye veje betyder nye muligheder og dermed mulighed for nye succeser.
I det daglige efterlever vi vores værdier “Åbne”, “Modige”, “Passionerede” og “Ordentlige”, ligesom vi støtter og udfordrer hinanden, skaber positive rammer og tilbyder spændende udviklingsmuligheder i et uformelt og inspirerende miljø.
Vi forventer en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på maks. 8 timer om ugen, og arbejdstiden aftales individuelt. Vi er naturligvis fleksible og tager hensyn til eksamensperioder. Ansættelsesforholdet er reguleret af gældende overenskomst.
Jobbet udføres fra Nordiske Medier, Mimersgade 47, 2200 København N.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kommerciel koordinator Tim Jørgensen på tlf. 25728383 eller på tbj@nordiskemedier.dk.
Hvis vi har fanget din interesse og du skal være en del af vores team, så tøv ikke med at sende en ansøgning til os.
Du søger stillingen ved at trykke på linket i bunden af denne side.
Stillingen besættes når den rette kandidat er fundet, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler.
Nordiske Medier ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Ser du ikke en stilling der passer til dig, så er du altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.
Der kan sendes en uopfordret ansøgning via denne side under “Uopfodret ansøgning”
Kom tæt på nogle af vores medarbejdere fra forskellige afdelinger hos Nordiske Medier, og opdag hvad de elsker ved at arbejde her.
“Jeg værdsætter den kreative frihed, ordentlighed, åbenhed og inspirerende atmosfære. Det vægter jeg højt, og disse elementer er nøglen til mit teams succes”.
“I Nordiske Medier er der fleksibilitet og tiltro. Det finder man ikke mange andre steder i vores felt. Vi har mulighed for at arbejde hjemmefra, og vi kan flekse vores tider”.
“I min rolle som mediekonsulent oplever jeg en alsidig hverdag, hvor jeg får mulighed for at arbejde på tværs af forskellige brancher og udfolde min kreativitet. Samtidig værdsætter jeg det gode samarbejde med mine kollegaer, hvor vi sammen sparrer om udgivelser og kampagner. Det er et job, der giver frihed til at producere egne udgivelser, som er relevante for de brancher, vi belyser”.
“Det bedste ved at arbejde i Nordiske Medier er, at jeg hver dag møder ind til et hus, hvor en positiv ånd er til stede. Hvor alle lige meget værd uanset hvilken stillingsbetegnelse, kompetence, afdeling, alder eller kultur man kommer fra. Vi hjælper og støtter hinanden. Teamspirit og glæde hyldes på hinandens vegne, da alle i huset hellere vil fejre succesen sammen end alene.
Nordiske Medier er et stort hus med mange forskelligheder. Jeg nyder summen fra diverse arbejdsstationer, der er fyldt med søde og kompetente mennesker at sparre med, og så elsker jeg, at der er ikke langt fra tanke til handling. Derudover har vi en fantastisk ledelse, som er god til at informere og kommunikere – i min optik, et helt igennem unikt sted at være”.
”Første dag jeg startede, kunne jeg mærke at trivsel ikke bare var noget man talte om, men noget som Nordiske Medier og nærmeste ledere arbejder med, og har stort fokus på. Hver dag, når jeg cykler på arbejde, føler jeg mig privilegeret for at have en arbejdsplads, hvor min chef giver mig medbestemmelse til at udføre mit arbejde. Det motiverer mig til at præstere. Samtidig har vi et fantastisk samarbejde på tværs i virksomheden. Alle kender alle, og dette gør at beslutningsprocessen bliver meget kortere”.
“Jeg trives i en hverdag, hvor intet er ensartet, og hvor jeg som Event Manager hos Nordiske Medier konstant står over for nye og spændende udfordringer. At arbejde med eventplanlægning betyder, at jeg aldrig helt ved, hvad dagen bringer, og jeg elsker denne følelse af forventning og mulighed. Hvert event er en unik oplevelse, hvor jeg kan udnytte mine kreative og organisatoriske færdigheder til fulde”.
Vi hylder initiativet, lærer af vores fejl og drives af en naturlig trang til at skabe og dele viden til fordel for vores kunder. Vi tænker konstruktivt og ser udvikling og ændringer som muligheder i stedet for forhindringer.
Vi brænder for at formidle verden omkring os til gavn for samfundet og kommende generationer. Vores passion er dét, der definerer nutiden og inspirerer fremtiden.
Vi sætter en ære i at være kendte for at være ordentlige overfor kunder, samarbejdspartnere, samfundet og hinanden. Vi ved, at sammen er vi stærkere end hver for sig, og vi er bevidste om den tillid, der vises os og det ansvar, der hviler på os.
Vi inddrager omverdenen i vores arbejde, og vi inviterer til brugerinvolvering og medskabelse. Vi er lyttende, tolerante og inkluderende overfor alle kulturer og fællesskaber, og forstår at resultater skabes gennem inspirerende samarbejder.