Magasinet På Gule Plader

Et unikt indblik i de nyeste tendenser inden for gulpladebiler

I tillægget På Gule Plader kan du læse dedikerede sider om transportmidler på fire hjul (og nogle gange seks) på gule nummerplader. Vi bringer både nyheder, dybdegående reportager samt tests og vurderinger af gulpladebiler.

På Gule Plader udkommer som tillæg til Motor-magasinet og Transportmagasinet.

De samme gulpladeartikler udkommer i alle tre medier, ligesom vi også bringer de samme annoncer i de tre medier, der alle retter sig mod den samme målgruppe af læsere: beslutningstagere hos importører, forhandlere, værksteder, leverandører og ikke mindst købere.

På Gule Plader udkommer 4 gange om året.

Modtagere af På Gule Plader omfatter håndværkere, vognmænd, forhandlere værkstedschefer, leverandører etc.

 

Udgivelsesplan for Magasinet På Gule Plader

Detaljeret datoer for udgivelsen.

 UdgivelsesdatoDeadline
På Gule Plader nr. 108-04-202404-03-2024
På Gule Plader nr. 210-06-202421-05-2024
På Gule Plader nr. 309-09-202426-08-2024
På Gule Plader nr. 404-11-202421-10-2024

Formater og tekniske specifikationer for På Gule Plader

Det skal være tydeligt for læserne, hvad der er annoncer, og hvad der er artikler skrevet af redaktionen. Derfor skal annoncer adskille sig fra layoutet – både på portal og i nyhedsbrev, så læserne ikke vildledes og tror, at en annonce er en artikel skrevet af redaktionen.

Generelt bedes annoncører bruge en anden font end vores. På websitet fremgår ordet ”Annonce” automatisk lige over banneret, men ved annoncering i  nyhedsbrevet bør ordet ”Annonce” tydeligt fremgå øverst i annoncen, hvis det ikke er uden for enhver tvivl, at der er tale om en annonce – så vi følger lovgivningen på området. Hvis vi anser annoncen for at være for tæt på de redaktionelle tekster, vil vi anmode om at ændre font og/eller tilføje firmaets logo, så det er tydeligt, at der er tale om en annonce. Dette sker for at leve op til reglerne udstukket af Forbrugerombudsmanden. Endvidere skal der kun markedsføres for egen virksomhed og egne produkter – dvs. ingen vildledende eller dårlig omtale af konkurrenterne – så leves der også op til Markedsføringsloven.

Materiale leveres via materiale link, sendt pr. mail, eller sendes til e-mailen: materiale@nordiskemedier.dk

Materialegodtgørelse efter aftale, dog max. 5%

Annullering og datoændringer skal ske skriftligt senest 4 uger før udgivelsesdato.

Såfremt ændringer i indrykningsplanen bevirker, at betingelserne for opnåede rabatter ikke er til stede, vil den uretmæssige udbetalte rabat blive efterdebiteret.

Modtager Nordiske Medier ikke fuldt færdigt annoncemateriale, faktureres færdiggørelsen af materiale med 50 øre pr. mm.

Opslag

Format: 546 x 365 mm  (12 x 365 mm)
Hovedavisen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49.850 kr.

Helside

Format: 266 x 365 mm (6 x 365 mm)
Hovedavis: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29.950 kr.

Halvside tværformat

Format: 266 x 180 mm (6 x 180 mm)
Hovedavis: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  19.450 kr.

Halvside højformat

Format: 131 x 365 mm (3 x 365 mm)
Hovedavis: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19.450 kr.

1/4 side højformat

Format: 131 x 180 mm (3 x 180 mm)
Hovedavis: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10.950 kr.

1/4 side tværformat

Format: 266 x 90 mm (6 x 90 mm)
Hovedavis: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10.950 kr.

Ved trykning af farveannoncer påtager avisen sig intet ansvar for eventuelle mindre afvigelser fra originalmaterialets farver. Avisen forbeholder sig ret til at afvise reklamationer over annoncer, hvor materialet på forhånd er påtalt som mindre egnet til reproduktion, eller hvor indleveringsfristen er overskredet.

Specifikationer
Layout-fil: Adobe IDML fil InDesign. pakket med alle links.


PDF
PDF-fil produceret med Acrobat Distiller indeholdende alle skrifter, billeder, grafik og farver defineret som CMYK (jobindstilling til Acrobat Distiller kan rekvireres).
I øvrigt henvises til Branchestandard for digitalt annonce materiale aftalt mellem DRRB, DFF og DDPFF.

Diverse beskrivelser, indstillingsfiler mv. kan hentes på www.kankanikke.dk

Farve: Alle Photoshopformater i mindst 200 dpi.
S/H: Alle Photoshopformater i mindst 200 dpi.
Stregtegning: EPS og Ai. TIFF, EPS og JPG i mindst 600 dpi.

Funktionen ”overprint” må ikke benyttes.


Farver
CMYK-defineret (RGB og Pantone separerer vi til CMYK).
Komprimering: Stuffit, Zip.

Handelsbetingelser for annoncering og alle Nordiske Mediers produkter kan ses her.

Kontakt en af vores sælgere direkte

Kim Kempf Falkenhard
Salgsdirektør
Telefon: +45 55 20 72 07
E-mail: kkf@nordiskemedier.dk

Baris Karakurt
Salgschef
Telefon: +45 28 30 89 39
E-mail: bka@nordiskemedier.dk

Tim Borup Jørgensen
Kommerciel koordinator
Telefon: +45 25 72 83 83
E-mail: tbj@nordiskemedier.dk

Christian Andersen
Kommerciel koordinator – Online
Telefon: +45 22 45 98 45
E-mail: ca@nordiskemedier.dk