Nordiske Medier er Nordens største virksomhed inden for fagmedier med flere end 50 faste titler i Danmark, Sverige og Norge – både på print og online. Vi står bag udgivelsen af over 100 forskellige magasiner samt nyhedsbreve, og er i Danmark hjemsted for 32 specialmedier, mens nye løbende skyder frem.
Nordiske Medier er en dynamisk arbejdsplads med mange alsidige faggrupper repræsenteret under samme tag. Vi er midt i en spændende udvikling, hvor vi løbende udvider og udvikler både på den redaktionelle og den kommercielle front med ledige stillinger.
I Nordiske Medier er vi åbne, ordentlige og modige – og de kerneværdier er udgangspunktet for alt, vi gør. Vi er en flok passionerede ildsjæle med et fælles mål om at informere og oplyse dansk erhvervsliv om, hvad der sker i deres brancher. Vi løfter i flok, underbygger hinandens fagligheder og bidrager sammen til et socialt og humørfyldt arbejdsmiljø – alt imens vi bestræber os efter at leve op til vores tre kerneværdier.
Vi har kontorer i København, Aalborg, Århus, Odense, Oslo, Stockholm, Hudiksvall og Helsingborg.
Bliv en del af et spændende mediehus i fremgang.Projektagenten står over for en spændende vækstrejse, hvor vi skal automatisere og optimere vores databehandling for at kunne publicere relevante informationer om bygge- og anlægsprojekter til den professionelle bygge – og anlægsbranche i Danmark, Sverige og Norge.
Vi leder derfor efter en engageret og teknisk interesseret Researcher, som vil spille en central rolle i at udvikle vores datagrundlag med automatiserede workflows, samt researche og opdatere projekter med relevant data.
I denne nyoprettede stilling vil du få en central rolle i at skabe og optimere de automatiserede processer, som skal sikre, at vi konsekvent kan udtrække og bearbejde relevant information fra store mængder af tekstbaserede dokumenter. Du vil arbejde tæt sammen med stakeholdere fra alle dele af organisationen for at bygge workflows og bruge AI-værktøjer til at skabe værdi af data fra offentlige referater, udbud og byggeprojekter.
Din vigtigste opgave bliver at formulere præcise og effektive prompts til AI-værktøjer, så vi kan få de bedste resultater og konstant forbedre kvaliteten af vores indsamlede data. Herudover skal du varetage ansvaret for en række kommuner og sørge for, at vores kunder får leveret valide data af høj kvalitet. En del af dit arbejde vil også omfatte at analysere, validere og publicere resultaterne i vores system.
Du bliver en del af vores research-team, som har mange års erfaring og som naturligvis vil hjælpe dig, mens du vokser med opgaven.
Du er ansvarsbevidst, ambitiøs og drevet af resultater. Du har teknisk nysgerrighed, kan arbejde selvstændigt og værdsætter samarbejde.
Kompetencer:
Stillingen er på fuld tid, og du arbejder med base fra vores kontor i Mimersgade 47, 2200 København N. Ansættelsen er reguleret af gældende overenskomst, og der er 3 måneders prøvetid.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Nordic Research Manager, Louisa Lykke Fuglsang på telefon 2271 7243 eller mail llf@nordiskemedier.dk.
Er ovenstående noget for dig, så tøv ikke med at sende en ansøgning til os.
Du søger stillingen ved at trykke på linket i bunden af denne side.
Stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler.
Nordiske Medier ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Nordiske Medier er en af Skandinaviens største virksomheder inden for specialmedier og udgiver nogle af Skandinaviens ældste og mest læste fagblade. Virksomheden dækker nordisk erhvervsliv med konstruktive, troværdige og uafhængige nyheder med særligt fokus på at være helt tæt på de brancher, vi beskæftiger os med.
Nordiske Medier er en del af Det Nordjyske Mediehus-koncernen og har 250 medarbejdere med base i Aalborg, København, Odense, Oslo og Stockholm. Nordiske Medier udgiver over 50 medier og afholder mere end 80 brancherettede events årligt. Derudover står vi bag udgivelsen af over 100 forskellige specialmagasiner og nyhedsbreve. Vi udsender online-nyhedsbreve til flere end 550.000 modtagere, og vi har 450.000 læsere på vores printmedier.
Projektagenten er en del af Nordiske Medier, der er Nordens største B2B mediehus indenfor nyheds-dækning af det nordiske erhvervsliv. Nordiske Medier er et stolt og innovativt mediehus med over 200 medarbejdere fordelt over København, Stockholm, Aalborg og Odense.
Med den digitale platform, Projektagenten, har Nordiske Medier vendt op og ned på markedet for digital overvågning af byggeprojekter i norden. Projektagenten er et digitalt værktøj, der sikrer en nem og effektiv overvågning af projekter og udbud i bygge- og anlægsbranchen.
Du kan læse mere om Projektagenten her.
Vi skruer op for vores dialog med de danske private bygherrer, ejendomsudviklere og rådgivere og søger derfor en ildsjæl til stillingen som Researcher på Projektagenten. Du vil indgå i et stærkt research-team, som har mere end 50 års erfaring med overvågning af store byggeprojekter og offentlig udbudsovervågning.
I stillingen får du ansvaret for vores researchindsats i en af de danske regioner. Her vil du, I samspil med dine kollegaer og vores junior researchere gøre området med professionelle byggeprojekter til dit eget, hvor du identificerer relevante samarbejdspartnere og afvikler kvalitative interviews, så vi kan holde vores kunder opdateret via valide data på nye og eksisterende byggeprojekter. Ud over at indsamle data, er en vigtig del også at få publiceret nyhederne i vores system, så det er vigtigt, at du også trives med denne del.
Du kommer til at arbejde med base fra vores kontor i Mimersgade 47, 2200 København N.
Stillingen er på 30 timer om ugen og tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse. Ansættelsen er reguleret af gældende overenskomst, og der er 3 måneders prøvetid.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Nordic Research Manager, Louisa Lykke Fuglsang på telefon 2271 7243 eller mail llf@nordiskemedier.dk.
Hvis vi har fanget din interesse, og du skal være en del af vores team, så tøv ikke med at sende en ansøgning til os.
Du søger stillingen ved at trykke på linket i bunden af denne side.
Stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler.
Nordiske Medier ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Nordiske Medier er en af Skandinaviens største virksomheder inden for specialmedier og udgiver nogle af Skandinaviens ældste og mest læste fagblade. Virksomheden dækker nordisk erhvervsliv med konstruktive, troværdige og uafhængige nyheder med særligt fokus på at være helt tæt på de brancher, vi beskæftiger os med.
Nordiske Medier er en del af Det Nordjyske Mediehus-koncernen og har 250 medarbejdere med base i Aalborg, København, Odense, Oslo og Stockholm. Nordiske Medier udgiver over 50 medier og afholder mere end 80 brancherettede events årligt. Derudover står vi bag udgivelsen af over 100 forskellige specialmagasiner og nyhedsbreve. Vi udsender online-nyhedsbreve til flere end 550.000 modtagere, og vi har 450.000 læsere på vores printmedier.
Som mediekonsulent er din vigtigste rolle at øge salget, styrke udviklingen og sikre kundetilfredshed blandt alle vores kunder. Vores mediekonsulenter arbejder med både eksisterende og nye kunder og sammen hjælper I vores kunder med at markedsføre deres forretning via Nordiske Mediers platforme.
Dine primære opgaver vil være at:
Om du er i starten af din salgskarriere eller har nogle års erfaring med salg er ikke afgørende. Vigtigst er, at du er klar på nye udfordringer, formår at skabe gode relationer og besidder et naturligt salgsdrive.
Vi lægger særligt vægt på, at du:
Trives i en udadvendt rolle
Når du træder ind ad døren hos Nordiske Medier, bliver du en del af et stort fællesskab. Du får dygtige og passionerede kolleger, der brænder for det, de laver – og inspirerer hinanden til samarbejde på tværs.
Du vil møde mange alsidige faggrupper repræsenteret under samme tag med unik mulighed for at tilegne dig stor viden. Vi arbejder i et uformelt og innovativt miljø med højt til loftet og fleksibilitet i hverdagen. Vi løfter i flok og underbygger hinandens fagligheder og bidrager sammen til et socialt og humørfyldt arbejdsmiljø.
Hos os er der plads til, at du kan udvikle dig. Vores mission er at informere, inspirere og hjælpe vores kunder til en bedre forretning, at skabe kontakt mellem professionelle aktører og agerer som Nordens største og stærkeste fagmedievirksomhed i alt, hvad vi gør. Dette går hånd i hånd med kompetenceudvikling og en stærk lærings- og samarbejdskultur baseret på dialog og feedback. Du får desuden adgang til en lang række medarbejdertilbud, blandt meget andet kan du deltage i vores sociale- og sundhedsfremmende aktiviteter.
Vi søger flere mediekonsulenter til vores lokation i København. Stillingerne er på fuld tid. Løn efter kvalifikationer med attraktiv provisionsordning og pension. Der er 3 måneders prøvetid i stillingerne.
Hammer Andersen Commercial Recruitment varetager rekrutteringsprocessen, og du søger stillingen her. Ønsker du flere oplysninger kan du kontakte Jannie Marie Kristensen på tlf. 29 62 85 65 eller på mail jmk@hammerandersen.com.
Nordiske Medier ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Nordiske Medier er en af Skandinaviens største virksomheder inden for specialmedier og udgiver nogle af Skandinaviens ældste og mest læste fagblade. Virksomheden dækker nordisk erhvervsliv med konstruktive, troværdige og uafhængige nyheder med særligt fokus på at være helt tæt på de brancher, vi beskæftiger os med. Nordiske Medier er en del af Det Nordjyske Mediehus-koncernen og har 250 medarbejdere med base i Aalborg, København, Aarhus, Odense og Stockholm. Nordiske Medier udgiver over 50 medier og afholder mere end 80 brancherettede events årligt. Derudover står vi bag udgivelsen af over 100 forskellige specialmagasiner og nyhedsbreve. Vi udsender online-nyhedsbreve til flere end 550.000 modtagere, og har 450.000 læsere på vores printmedier.
Nordiske Medier A/S er i en spændende udvikling med vores portefølje af ledende fagmedier i Danmark og Skandinavien og søger derfor nu en studentermedhjælper til vores samlede salgsafdeling for print.
Som studentermedhjælper i afdelingen får du gennem praktisk erfaring reel indsigt i, hvad der rører sig i erhvervslivet.
Du vil komme til at spille en central rolle i Nordiske Mediers projekt, der fokuserer på medlemsforretningen. Du vil få ansvar for at gennemføre serviceopkald til vores medlemskunder. Formålet med opkaldene er at tjekke ind med kunderne og sikre, at de forstår og får mest muligt ud af deres medlemskab. Derudover vil du få en vigtig rolle i at øge retention rate blandt vores medlemskunder, og de specifikke opgaver vil inkludere:
Du vil bidrage til vores interne salgsprocesser og kunderejser og selv være med til at identificere tendenser og branche-hotspots samt markedsdynamik, der genererer vækstfremmende viden for Nordiske Mediers interne salgsarbejde og ultimativt for vores ca. 450.000 læsere.
I samarbejde med vores dynamiske salgsafdeling, skal du udarbejde processer for markedsføring af vores udgivelser, samt lave markedsanalyser, identificere branchepunkter i samarbejde med sælgerne og kunderne samt udføre styrkebaseret B2B segmentering.
Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse, hvor emner som forretningsforståelse, markedsføring, markedsanalyse og segmentering helt eller delvist indgår.
Din erhvervshorisont er åben og du har lyst til at dykke ned i mange forskelligartede erhvervsområder.
Du fungerer godt i et dynamisk og udadvendt team, hvor parametre som performance og nytænkning er naturlige dele af arbejdskulturen.
Når du træder ind ad døren hos Nordiske Medier, vil du møde mange alsidige faggrupper repræsenteret under et tag.
Nordiske Mediers samlede salgsafdeling for print er central for Nordiske Mediers drift og omsætning, og du vil derfor komme i kontakt med mange dele af organisationen. Du bliver en del af et stort fællesskab og får dygtige og passionerede kolleger, der brænder for det, de laver, – og inspirerer hinanden til samarbejde på tværs.
Arbejdskulturen i afdelingen er præget af performance, innovation og gensidig respekt. Vi er en afdeling med højt til loftet, sammenhold og godt humør. Vi videndeler, er nysgerrige på hinanden og har altid øje for nye veje. Nye veje betyder nye muligheder og dermed mulighed for nye succeser.
I det daglige efterlever vi vores værdier “Åbne”, “Modige”, “Passionerede” og “Ordentlige”, ligesom vi støtter og udfordrer hinanden, skaber positive rammer og tilbyder spændende udviklingsmuligheder i et uformelt og inspirerende miljø.
Vi forventer en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på maks. 8 timer om ugen, og arbejdstiden aftales individuelt. Vi er naturligvis fleksible og tager hensyn til eksamensperioder. Ansættelsesforholdet er reguleret af gældende overenskomst.
Jobbet udføres fra Nordiske Medier, Mimersgade 47, 2200 København N.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kommerciel koordinator Tim Jørgensen på tlf. 25728383 eller på tbj@nordiskemedier.dk.
Vil du være en del af teamet?
Hvis vi har fanget din interesse og du skal være en del af vores team, så tøv ikke med at sende en ansøgning til os.
Du søger stillingen ved at trykke på linket i bunden af denne side.
Stillingen besættes når den rette kandidat er fundet, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler.
Nordiske Medier ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Nordiske Medier er en af Skandinaviens største virksomheder inden for specialmedier og udgiver nogle af Skandinaviens ældste og mest læste fagblade. Virksomheden dækker nordisk erhvervsliv med konstruktive, troværdige og uafhængige nyheder med særligt fokus på at være helt tæt på de brancher, vi beskæftiger os med.
Nordiske Medier er en del af Det Nordjyske Mediehus-koncernen og har 250 medarbejdere med base i Aalborg, København, Odense, Oslo og Stockholm. Nordiske Medier udgiver over 50 medier og afholder mere end 80 brancherettede events årligt. Derudover står vi bag udgivelsen af over 100 forskellige specialmagasiner og nyhedsbreve. Vi udsender online-nyhedsbreve til flere end 550.000 modtagere, og vi har 450.000 læsere på vores printmedier.
Vil du sidde for bordenden, når journalisterne på det største medie i byggebranchen om morgenen udvikler dagens bedste historier? Og vil du efterfølgende sørge for, at vi fremstår hurtige, opfindsomme og relevante for vores mange abonnenter både digitalt og på print?
Ja, så har vi måske jobbet til dig.
Licitationen søger en nyhedsredaktør, der sammen med de øvrige kolleger på redaktionen skal identificere de bedste, mest relevante nyheder i bygge- og anlægsbranchen og målrette dem entreprenører, rådgivere og arkitekter.
Du skal lede og konkludere på redaktionsmødet om morgenen, hvor vi har fokus på branchens største virksomheder og deres ledelse. Men du skal også helt basalt kunne spotte den gode historie.
Vi skriver historier om en branche, der står for omkring en tredjedel af landets CO2-udledning – og som omsætter for milliarder af kroner.
Vi skriver om skandaleramte supersygehuse, om aflønning af topledelsen, om hvorfor branchen stort set er blottet for kvinder og om de største projekter i landet, herunder f.eks. Lynetteholm. Endelig gør vi en dyd ud af skrive de store personlige fortællinger om branchens nøgleaktører.
Som udgangspunkt skal du selv skrive 2-3 dage om ugen. De dage vil redaktionschefen have ‘tjansen’ som nyhedsredaktør. Samtidig vil du, i tæt samarbejde med redaktionschefen, hver uge skulle lave håndskrevne nyhedsbreve til vores abonnenter.
Licitationen kører en web first-strategi, men udkommer også på print tre dage om ugen. Din arbejdsdag slutter typisk med at lægge historier på siderne til layouteren og udsende nyhedsbreve. Du skal derfor kunne prioritere og servere nyhederne til de forskellige platforme.
Det vil være en klar fordel, hvis du har erfaring med erhvervsjournalistik og nemt kan knække et regnskab. Det vigtigste er dog, at du er en dygtig journalist, som elsker at vinde den daglige nyhedskamp i en spændende branche, som har stor betydning i Danmark.
Du skal også selv kunne se nyheder og de næste vinkler, når en historie ruller, ligesom du skal være i stand til enkelt og konkret at italesætte en historie, så journalisten præcist ved, hvad vi går efter.
Når historier lander på ’dit bord’, er du skarp og kan ofte give rubrik og indledning et ’touch’, så trafikken stiger. I dit arbejde på vores platforme formår du som nyhedsredaktør at holde den vigtige balance i prioriteringer og rubrikker, så vi fremstår både relevante, indbydende og med nyhedsoverblik.
Det er helt naturligt for dig at tænke digitalt først og bruge sociale medier til at få vores historier så hurtigt og bredt ud til læserne som muligt.
Holdånd er vigtigt for os. Vi hjælper hinanden og står selvfølgelig sammen om at vinde nyhedskampen. Som nyhedsredaktør er du ikke bange for at stille dig frem, vise vej og tage beslutninger.
For yderligere information om jobbet kontakt Benjamin Werner Christensen på bwc@nordiskemedier.dk eller 40 64 99 80. Han vil i ansættelsesperioden være konstitueret redaktionschef.
Vi håber, du kan starte i jobbet hurtigst muligt.
Vi har journalister i Aalborg, Aarhus og København. Din arbejdsplads bliver på vores redaktion i Mimersgade på Nørrebro i København. På Licitationen er der seks skrivende journalister og en praktikant. Derudover driver Byg-gruppen, som du bliver en del af, også søstermedierne Building Supply og Wood Supply, der samlet består af yderligere fire journalister.
Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår med løn og pension i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Stillingen er på fuld tid.
Adgang til frokostordning og et kollegialt sammenhold i et mediehus med god stemning, og som er i vækst.
Du søger stillingen ved at trykke på linket i bunden af denne side. Ansøgningsfrist er den 17. februar 2025, men vi holder løbende samtaler, da vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt.
I Nordiske Medier ønsker vi at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Nordiske Medier er en af Skandinaviens største virksomheder inden for specialmedier og udgiver nogle af Skandinaviens ældste og mest læste fagblade. Virksomheden dækker nordisk erhvervsliv med konstruktive, troværdige og uafhængige nyheder med særligt fokus på at være helt tæt på de brancher, vi beskæftiger os med.
Nordiske Medier er en del af Det Nordjyske Mediehus-koncernen og har 250 medarbejdere med base i Aalborg, København, Odense, Oslo og Stockholm. Nordiske Medier udgiver over 50 medier og afholder mere end 80 brancherettede events årligt. Derudover står vi bag udgivelsen af over 100 forskellige specialmagasiner og nyhedsbreve. Vi udsender online-nyhedsbreve til flere end 550.000 modtagere, og vi har 450.000 læsere på vores printmedier.
på https://www.nordiskemedier.dk/
Vi søger en serviceminded og struktureret studentermedhjælper til vores Customer Success-team, hvor du vil spille en central rolle i at supportere vores kunder på tværs af flere områder. Du vil få ansvar for at besvare kundehenvendelser på mail og telefon, hjælpe med onboarding og generel support samt bidrage med lettere marketingopgaver og administrative ad hoc-opgaver.
Vores mission er at levere værdifuld viden og indsigt til vores kunder, og som en del af Customer Success-teamet bliver du en nøgleperson i at sikre, at de får den bedst mulige oplevelse med vores løsninger.
Dine primære opgaver:
Vi forestiller os, at du:
Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Chef for Produkt og Marketing, Carina Østergaard på mail caon@nordiskemedier.dk
Lyder ovenstående som noget for dig, så hører vi meget gerne fra dig. Vi holder løbende samtaler og tager stillingsopslaget ned, når den rette kandidat er fundet.
Vi glædes os til at høre fra dig!
Nordiske Medier er en af Skandinaviens største virksomheder inden for specialmedier og udgiver nogle af Skandinaviens ældste og mest læste fagblade. Virksomheden dækker nordisk erhvervsliv med konstruktive, troværdige og uafhængige nyheder med særligt fokus på at være helt tæt på de brancher, vi beskæftiger os med.
Nordiske Medier er en del af Det Nordjyske Mediehus-koncernen og har 250 medarbejdere med base i Aalborg, København, Odense, Oslo og Stockholm. Nordiske Medier udgiver over 50 medier og afholder mere end 80 brancherettede events årligt. Derudover står vi bag udgivelsen af over 100 forskellige specialmagasiner og nyhedsbreve. Vi udsender online-nyhedsbreve til flere end 550.000 modtagere, og vi har 450.000 læsere på vores printmedier.
Hvis du har problemer med indsendelse af din ansøgning så send venligst din ansøgning og CV i en mail til hr@dnmh.dk
Ser du ikke en stilling der passer til dig, så er du altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.
Der kan sendes en uopfordret ansøgning via denne side under “Uopfodret ansøgning“
Kom tæt på nogle af vores medarbejdere fra forskellige afdelinger hos Nordiske Medier, og opdag hvad de elsker ved at arbejde her.
“Jeg værdsætter den kreative frihed, ordentlighed, åbenhed og inspirerende atmosfære. Det vægter jeg højt, og disse elementer er nøglen til mit teams succes”.
“I Nordiske Medier er der fleksibilitet og tiltro. Det finder man ikke mange andre steder i vores felt. Vi har mulighed for at arbejde hjemmefra, og vi kan flekse vores tider”.
“I min rolle som mediekonsulent oplever jeg en alsidig hverdag, hvor jeg får mulighed for at arbejde på tværs af forskellige brancher og udfolde min kreativitet. Samtidig værdsætter jeg det gode samarbejde med mine kollegaer, hvor vi sammen sparrer om udgivelser og kampagner. Det er et job, der giver frihed til at producere egne udgivelser, som er relevante for de brancher, vi belyser”.
“Det bedste ved at arbejde i Nordiske Medier er, at jeg hver dag møder ind til et hus, hvor en positiv ånd er til stede. Hvor alle lige meget værd uanset hvilken stillingsbetegnelse, kompetence, afdeling, alder eller kultur man kommer fra. Vi hjælper og støtter hinanden. Teamspirit og glæde hyldes på hinandens vegne, da alle i huset hellere vil fejre succesen sammen end alene.
Nordiske Medier er et stort hus med mange forskelligheder. Jeg nyder summen fra diverse arbejdsstationer, der er fyldt med søde og kompetente mennesker at sparre med, og så elsker jeg, at der er ikke langt fra tanke til handling. Derudover har vi en fantastisk ledelse, som er god til at informere og kommunikere – i min optik, et helt igennem unikt sted at være”.
”Første dag jeg startede, kunne jeg mærke at trivsel ikke bare var noget man talte om, men noget som Nordiske Medier og nærmeste ledere arbejder med, og har stort fokus på. Hver dag, når jeg cykler på arbejde, føler jeg mig privilegeret for at have en arbejdsplads, hvor min chef giver mig medbestemmelse til at udføre mit arbejde. Det motiverer mig til at præstere. Samtidig har vi et fantastisk samarbejde på tværs i virksomheden. Alle kender alle, og dette gør at beslutningsprocessen bliver meget kortere”.
“Jeg trives i en hverdag, hvor intet er ensartet, og hvor jeg som Event Manager hos Nordiske Medier konstant står over for nye og spændende udfordringer. At arbejde med eventplanlægning betyder, at jeg aldrig helt ved, hvad dagen bringer, og jeg elsker denne følelse af forventning og mulighed. Hvert event er en unik oplevelse, hvor jeg kan udnytte mine kreative og organisatoriske færdigheder til fulde”.
Vi hylder initiativet, lærer af vores fejl og drives af en naturlig trang til at skabe og dele viden til fordel for vores kunder. Vi tænker konstruktivt og ser udvikling og ændringer som muligheder i stedet for forhindringer.
Vi brænder for at formidle verden omkring os til gavn for samfundet og kommende generationer. Vores passion er dét, der definerer nutiden og inspirerer fremtiden.
Vi sætter en ære i at være kendte for at være ordentlige overfor kunder, samarbejdspartnere, samfundet og hinanden. Vi ved, at sammen er vi stærkere end hver for sig, og vi er bevidste om den tillid, der vises os og det ansvar, der hviler på os.
Vi inddrager omverdenen i vores arbejde, og vi inviterer til brugerinvolvering og medskabelse. Vi er lyttende, tolerante og inkluderende overfor alle kulturer og fællesskaber, og forstår at resultater skabes gennem inspirerende samarbejder.