Bliv en del af Nordiske Medier

Nordiske Medier er Nordens største virksomhed inden for fagmedier med flere end 50 faste titler i Danmark, Sverige og Norge – både på print og online. Vi står bag udgivelsen af over 100 forskellige magasiner samt nyhedsbreve, og er i Danmark hjemsted for 32 specialmedier, mens nye løbende skyder frem.

Nordiske Medier er en dynamisk arbejdsplads med mange alsidige faggrupper repræsenteret under samme tag. Vi er midt i en spændende udvikling, hvor vi løbende udvider og udvikler både på den redaktionelle og den kommercielle front med ledige stillinger. 

I Nordiske Medier er vi åbne, ordentlige og modige – og de kerneværdier er udgangspunktet for alt, vi gør. Vi er en flok passionerede ildsjæle med et fælles mål om at informere og oplyse dansk erhvervsliv om, hvad der sker i deres brancher. Vi løfter i flok, underbygger hinandens fagligheder og bidrager sammen til et socialt og humørfyldt arbejdsmiljø – alt imens vi bestræber os efter at leve op til vores tre kerneværdier.

Vi har kontorer i København, Aalborg, Århus, Odense, Oslo, Stockholm, Hudiksvall og Helsingborg.

Bliv en del af et spændende mediehus i fremgang.

Ledige stillinger hos Nordiske Medier

Fokus på kommunikation, struktur og detaljeorientering

Er du skarp til kommunikation, elsker du at koordinere, og har du en stærk sans for struktur og detaljer? Hos Nordiske Medier søger vi en engageret studentermedhjælper til vores eventafdeling. Her får du en unik mulighed for at bidrage til planlægning, afvikling og markedsføring af events, mens du udvikler dine kompetencer inden for kommunikation og projektkoordinering.

 

Om Jobbet

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Kommunikation før, under og efter events: Udarbejde tekster til hjemmesider, invitationer, nyhedsbreve og sociale medier samt sikre, at al kommunikation er klar og præcis.
  • Planlægning og strukturering: Hjælpe med at koordinere eventplaner, lave to-do-lister og sikre, at deadlines og detaljer er på plads.
  • Detaljestyring: Sikre, at alle praktiske og tekniske elementer fungerer optimalt – fra materialer til kontakt med deltagere og samarbejdspartnere.
  • Markedsføring af events: Skabe og vedligeholde engagerende indhold på sociale medier og sikre, at vores events bliver markedsført effektivt.
  • Support ved afvikling: Støtte op om den praktiske afvikling af events og være en vigtig kontaktperson undervejs.
  • Evaluering: Bidrage til analyser og evalueringer for at optimere fremtidige events.

 

Om dig

Vi forestiller os, at du:

  • Er i gang med en uddannelse inden for kommunikation, eventmanagement, marketing eller lignende.
  • Er skarp til både skriftlig og mundtlig kommunikation og kan formidle komplekse budskaber på en letforståelig måde.
  • Har en stærk sans for struktur og detaljer og trives med at holde styr på mange opgaver samtidig.
  • Er proaktiv, selvstændig og arbejder effektivt, samtidig med at du har et godt overblik.
  • Har teknisk flair og evt. erfaring med værktøjer som WordPress, Canva eller sociale medieplatforme (ikke et krav, men en fordel).
 
Vi tilbyder

Hos Nordiske Medier tror vi på, at den vigtigste forudsætning for at vores kunder har en god oplevelse er, at vi, der arbejder hos Nordiske Medier, selv har en god oplevelse på jobbet. Derfor lægger vi stor vægt på at have et godt samarbejde på tværs af fagområder og funktioner, og dette med udgangspunkt i vores værdier “Åbne”, “Modige”, “Passionerede” og “Ordentlige”. Vi støtter og udfordrer hinanden, skaber positive rammer og tilbyder spændende udviklingsmuligheder i et uformelt og inspirerende miljø.

I rollen som vores studentermedhjælper får du:

  • En rolle med fokus på kommunikation, struktur og detaljeorientering, hvor du kan udvikle dine evner inden for projektkoordinering og markedsføring.
  • Erfaring med events fra planlægning til evaluering i en virksomhed, der sætter samarbejde og innovation i højsædet.
  • En fleksibel deltidsstilling med plads til studie og eksamener.
  • Et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø, hvor der er plads til dine idéer og forslag.
  • En arbejdsplads centralt i København og gode ansættelsesvilkår, inkl. gratis frokost.

 

Ansættelselsesvilkår

Det er et krav, at du er studerende. Stillingen er timelønnet og på 15-20 timer om ugen. Arbejdssted er Mimersgade 47 i København.

 

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Event Manager Jonas Kyvsgaard på tlf. 28948877 eller jky@nordiskemedier.dk.

Se evt. mere om Nordiske Medier på www.nordiskemedier.dk.

 
Ansøgning

Du søger studiejobbet ved at trykke på linket i bunden af denne side. Du skal uploade dokumenter i PDF-format og evt. billede i jpg/jpeg/png-format.

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og holder løbende samtaler. Stillingsopslaget tages ned, når den rette kandidat er fundet.

I Nordiske Medier ønsker vi at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Om os

Nordiske Medier er en del af en innovativ mediekoncern, Det Nordjyske Mediehus A/S. Nordiske Medier er Skandinaviens stærkeste virksomhed inden for fagmedier i B2B med flere end 50 faste titler i Danmark, Sverige og Norge både på print og online. Derudover står vi bag udgivelsen af over 100 forskellige specialmagasiner og nyhedsbreve. Vi udsender online-nyhedsbreve til flere end 550.000 modtagere, og har 450.000 læsere på vores printmedier.

 

Send ansøgning
Nordiske Medier søger tre nyhedsjournalister til to af vores spændende medier: Food Supply og Transportmagasinet.

 

Om jobbet

Vil du dække store danske virksomheder, der producerer, sælger og leverer, og interviewe menneskene bag? Vil du dykke ned i regnskabets sorte eller røde tal og fortælle hvorfor, man er endt, som man er endt? Vil du interviewe direktøren eller måske skrive historien om iværksætteren, der står foran sit gennembrud?

Ja, mulighederne er mange for den, der har lyst og evner!

Både Food Supply og Transportmagasinet er abonnementsmedier med fokus på B2B. På Food Supply, hvor vi intenst og veloplagt dækker fødevarebranchen, består redaktionen af to journalister samt en redaktør. Transportmagasinet har i 66 år været det foretrukne nyhedsmedie for vognmandsbranchen samt de mange virksomheder, der servicerer landtransportbranchen. Som journalist på Transportmagasinet er man som udgangspunkt en énmandshær med støtte fra en redaktør, så i den funktion er evnen til at have mange bolde i luften og overskue nyhedsstrømmen helt afgørende.

Ligesom på alle vores andre medier producerer vi og publicerer digitalt. En til to gange om dagen modtager vores mange forventningsfulde abonnenter et nyhedsbrev.

 

Om dig

Det er en fordel, hvis du har erfaring med erhvervsjournalistik, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du er en skarp, ambitiøs og ærgerrig journalist, der elsker at vinde den daglige nyhedskamp.

Du skal være god til at se nyheder og opdyrke et kildenetværk. Når nyheden er på blokken, er dine fingre hurtige på tastaturet. Du skriver konkret, levende og kan skære dine historier til, så vi ikke spilder vores læseres tid.

Det er naturligt for dig at publicere digitalt og bruge sociale medier til at få dine historier ud til læserne. For dine vigtige og spændende historier skal nå så langt ud som muligt.

Helt banalt går vi op i, at du kommer med energi, engagement og en solid journalistisk værktøjskasse.

 

Hvem skal du arbejde sammen med?

Uanset om du ender med base i Aalborg, Aarhus eller hovedkontoret i København, får du en masse dygtige og kompetente kolleger omkring dig. Nordiske Medier udgiver en lang række B2B-medier og har mellem 40 og 50 journalister ansat. Vi råder dermed over en af Danmarks største erhvervsredaktioner.

Holdånd er vigtigt for os, og vi står selvfølgelig sammen om at vinde nyhedskampen. Vi hjælper hinanden og deler helt naturligt viden og erfaring.

Og så går vi op i trivsel. Vi værdsætter kollegaer, der bidrager med et smil, måske ligefrem et grin, og som helt generelt prioriterer, at vi har det godt sammen.

 

Vil du vide mere? 

For yderligere information om jobbet kontakt redaktionschef for Food Supply Mikkel Eklund på 2782 2894 eller mek@nordiskemedier.dk. Eller redaktionschef for Transportgruppen Nicolai Østergaard på 2619 8657 eller nos@nordiskemedier.dk.

 

Dine ansættelsesvilkår

Stillingerne ønskes besat senest 1. marts 2025, men meget gerne før. Der er tale om 37 timer ugentlig – langt overvejende indenfor normal arbejdstid. Vi har redaktioner i København, Aalborg og Aarhus. 

Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår med løn og pension i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Stillingen er på fuld tid.

Der er adgang til frokostordning.

 

Søg stillingen

Du søger stillingen ved at trykke på linket i bunden af denne side. Ansøgningsfristen er mandag 6. januar 2025. Vi holder samtaler løbende.

Markér gerne i din ansøgning, hvilken stilling du søger, eller om du søger stilling på begge medier.

I Nordiske Medier ønsker vi at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Om os

Nordiske Medier er en af Skandinaviens største virksomheder inden for specialmedier og udgiver nogle af Skandinaviens ældste og mest læste fagblade. Virksomheden dækker nordisk erhvervsliv med konstruktive, troværdige og uafhængige nyheder med særligt fokus på at være helt tæt på de brancher, vi beskæftiger os med. 
Nordiske Medier er en del af Det Nordjyske Mediehus-koncernen og har 250 medarbejdere med base i Aalborg, København, Odense, Oslo og Stockholm. Nordiske Medier udgiver over 50 medier og afholder mere end 80 brancherettede events årligt. Derudover står vi bag udgivelsen af over 100 forskellige specialmagasiner og nyhedsbreve. Vi udsender online-nyhedsbreve til flere end 550.000 modtagere, og vi har 450.000 læsere på vores printmedier.

 

Send ansøgning
Brænder du for at levere fantastiske kundeoplevelser og trives med en kombination af strategisk planlægning og direkte kundekontakt?

 

Om stillingen

Et af vores strategisk vigtige produkter hos Nordiske Medier er Projektagenten. Her udvikler og forhandler vi en abonnementsbetalt digital platform, som systematisk overvåger nye projekter og udbud på vegne af vores kunder indenfor den professionelle byggebranche.

I relation til det produkt søger vi nu en Customer Success Manager, der kan hjælpe vores kunder med at få det fulde udbytte af platformen.

Som Customer Success Manager får du en central rolle i at onboarde nye kunder og styrke relationerne til eksisterende kunder gennem servicetjek og udvikling af nye muligheder. Du vil få mulighed for at gøre en reel forskel for vores kunder. Du vil arbejde tæt sammen med vores Customer Acquisition Specialist og salgsteamet, og du bliver en nøglespiller i udviklingen af både teamet og produktet, herunder også optimeringen af kunderejsen på produktet.

Dine primære ansvarsområder

  • Facilitere onboarding-processer for nye kunder og sikre en effektiv og gnidningsfri kunderejse.
  • Sikre at eksisterende kunder får mest muligt ud af Projektagenten gennem træning og opfølgning baseret på deres behov og feedback.
  • Samarbejde med Customer Acquisition Specialist om at holde flows og processer opdaterede samt dele værdifuld kundeindsigt med udviklings-, salgs- og marketingteamet.
  • Udarbejde dataudtræk og rapportering, der skaber overblik og værdi.
  • Yde teknisk support ved spørgsmål om Projektagentens funktioner.

 

 

Hvem er du?

Du kan tænke strategisk og arbejde struktureret. Derudover er du ansvarsfuld og ambitiøs, men har samtidig en praktisk tilgang til problemløsningerne.

Derudover forventer vi, at du

  • har erfaring inden for customer success, account management, kundeservice eller lignende.
  • har stærke kommunikative evner og er dygtig til at skabe og fastholde relationer.
  • har teknisk forståelse og erfaring med værktøjer som Power BI og CRM-systemer.
  • kendskab til bygge- og anlægsbranchen er en fordel, men ikke et krav.

 

 

Om Nordiske Medier

Når du træder ind ad døren hos Nordiske Medier, bliver du en del af et stort fællesskab. Du får dygtige og passionerede kolleger, der brænder for det, de laver – og inspirerer hinanden til samarbejde på tværs.

Du vil møde mange alsidige faggrupper repræsenteret under samme tag. Vi arbejder i et uformelt og innovativt miljø med højt til loftet og fleksibilitet i hverdagen. Vi løfter i flok og underbygger hinandens fagligheder og bidrager sammen til et socialt og humørfyldt arbejdsmiljø.

Hos os er der plads til, at du kan udvikle dig. Vores mission er at informere, inspirere og hjælpe vores kunder til en bedre forretning, at skabe kontakt mellem professionelle aktører og agerer som Nordens største og stærkeste fagmedievirksomhed i alt, hvad vi gør. Dette går hånd i hånd med kompetenceudvikling og en stærk lærings- og samarbejdskultur baseret på dialog og feedback. Du får desuden adgang til en lang række medarbejdertilbud, blandt meget andet kan du deltage i vores sociale- og sundhedsfremmende aktiviteter.

 

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Chef for Produkt og Marketing og Customer Success, Carina Østergaard på mail caon@nordiskemedier.dk.

 

Ansættelsesforhold

Stillingen er på fuld tid og udføres fra vores kontor på Mimersgade i København. Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår med løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst samt fleksible arbejdsforhold. Der er tre måneders prøvetid.

 

Ansøgning

Lyder ovenstående som noget for dig, så send din ansøgning og CV via nedenstående link. Der vil løbende blive afholdt samtaler, indtil den rette kandidat er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Om Projektagenten

Projektagenten har sine rødder i den anerkendte danske avis, Licitationen – Byggeriets Dagblad, som er en del af Nordiske Medier. I over 113 år har Licitationen konsekvent holdt virksomheder opdateret om alt inden for byggeri, arkitektur, udbud og projekter. Grundessensen har altid været at sørge for, at du er på forkant med seneste nyt indenfor branchen, herunder de nyeste udbud og byggeprojekter.

Dette arbejde har Projektagenten bragt videre. Resultatet er en digital platform, der giver det fulde overblik over virksomheder og bygge- og anlægsprojekter i Norden – samlet i ét digitalt værktøj. Her får man det fulde overblik over aktive byggeprojekter og udbud, så der let kan overvåges projekter og udbud.

 

Send ansøgning 
Har du passion for salg, og motiveres du af at skabe den bedste oplevelse for dine kunder, så har vi jobbet til dig.
 
Om jobbet

Som mediekonsulent er din vigtigste rolle at øge salget, styrke udviklingen og sikre kundetilfredshed blandt alle vores kunder. Vores mediekonsulenter arbejder med både eksisterende og nye kunder og sammen hjælper I vores kunder med at markedsføre deres forretning via Nordiske Mediers platforme.

Dine primære opgaver vil være at:

  • Vinde nye kunder samt vedligeholde og vækste vores eksisterende kundeportefølje
  • Opfylde dit budget
  • Opstarte nye temaer på tværs af vores medier
  • Brainstorme med kollegaer
  • Være på forkant med Nordiske Mediers store medieudvalg.
 
Om dig

Om du er i starten af din salgskarriere eller har nogle års erfaring med salg er ikke afgørende. Vigtigst er, at du er klar på nye udfordringer, formår at skabe gode relationer og besidder et naturligt salgsdrive.

Vi lægger særligt vægt på, at du:

Trives i en udadvendt rolle

  • Er resultatorienteret og kan arbejde målrettet
  • Formår at sætte dig i kundens sted, så vores løsninger opfylder kundens behov
  • Kan kommunikere enkelt og tydeligt
  • Tror på dig selv og ikke er bleg for at ”sparke døren ind”
  • Er ihærdig, loyal og struktureret.
 
Vi tilbyder et godt fællesskab og personlige udviklingsmuligheder

Når du træder ind ad døren hos Nordiske Medier, bliver du en del af et stort fællesskab. Du får dygtige og passionerede kolleger, der brænder for det, de laver – og inspirerer hinanden til samarbejde på tværs.

Du vil møde mange alsidige faggrupper repræsenteret under samme tag med unik mulighed for at tilegne dig stor viden. Vi arbejder i et uformelt og innovativt miljø med højt til loftet og fleksibilitet i hverdagen. Vi løfter i flok og underbygger hinandens fagligheder og bidrager sammen til et socialt og humørfyldt arbejdsmiljø.

Hos os er der plads til, at du kan udvikle dig. Vores mission er at informere, inspirere og hjælpe vores kunder til en bedre forretning, at skabe kontakt mellem professionelle aktører og agerer som Nordens største og stærkeste fagmedievirksomhed i alt, hvad vi gør. Dette går hånd i hånd med kompetenceudvikling og en stærk lærings- og samarbejdskultur baseret på dialog og feedback. Du får desuden adgang til en lang række medarbejdertilbud, blandt meget andet kan du deltage i vores sociale- og sundhedsfremmende aktiviteter.

 
Ansættelsesvilkår

Vi søger flere mediekonsulenter til vores lokation i København. Stillingerne er på fuld tid. Løn efter kvalifikationer med attraktiv provisionsordning og pension. Der er 3 måneders prøvetid i stillingerne.

 
Ansøgning

Hammer Andersen Commercial Recruitment varetager rekrutteringsprocessen, og du søger stillingen her. Ønsker du flere oplysninger kan du kontakte Jannie Marie Kristensen på tlf. 29 62 85 65 eller på mail jmk@hammerandersen.com.

Nordiske Medier ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 
Om Nordiske Medier

Nordiske Medier er en af Skandinaviens største virksomheder inden for specialmedier og udgiver nogle af Skandinaviens ældste og mest læste fagblade. Virksomheden dækker nordisk erhvervsliv med konstruktive, troværdige og uafhængige nyheder med særligt fokus på at være helt tæt på de brancher, vi beskæftiger os med. Nordiske Medier er en del af Det Nordjyske Mediehus-koncernen og har 250 medarbejdere med base i Aalborg, København, Aarhus, Odense og Stockholm. Nordiske Medier udgiver over 50 medier og afholder mere end 80 brancherettede events årligt. Derudover står vi bag udgivelsen af over 100 forskellige specialmagasiner og nyhedsbreve. Vi udsender online-nyhedsbreve til flere end 550.000 modtagere, og har 450.000 læsere på vores printmedier.

 

Send ansøgning

Ser du ikke en stilling der passer til dig, så er du altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning. 

Der kan sendes en uopfordret ansøgning via denne side under “Uopfodret ansøgning

Mød dine fremtidige kollegaer

Kom tæt på nogle af vores medarbejdere fra forskellige afdelinger hos Nordiske Medier, og opdag hvad de elsker ved at arbejde her.

Benjamin Butt , Teamleder

“Jeg værdsætter den kreative frihed, ordentlighed, åbenhed og inspirerende atmosfære. Det vægter jeg højt, og disse elementer er nøglen til mit teams succes”.

Jais Morten Brohus Christiansen, Softwareudvikler

“I Nordiske Medier er der fleksibilitet og tiltro. Det finder man ikke mange andre steder i vores felt. Vi har mulighed for at arbejde hjemmefra, og vi kan flekse vores tider”.

Mathias Jep Christensen, Mediekonsulent

“I min rolle som mediekonsulent oplever jeg en alsidig hverdag, hvor jeg får mulighed for at arbejde på tværs af forskellige brancher og udfolde min kreativitet. Samtidig værdsætter jeg det gode samarbejde med mine kollegaer, hvor vi sammen sparrer om udgivelser og kampagner. Det er et job, der giver frihed til at producere egne udgivelser, som er relevante for de brancher, vi belyser”.

Charlotte Højfeldt Flittner, Account Manager

“Det bedste ved at arbejde i Nordiske Medier er, at jeg hver dag møder ind til et hus, hvor en positiv ånd er til stede. Hvor alle lige meget værd uanset hvilken stillingsbetegnelse, kompetence, afdeling, alder eller kultur man kommer fra. Vi hjælper og støtter hinanden. Teamspirit og glæde hyldes på hinandens vegne, da alle i huset hellere vil fejre succesen sammen end alene.

Nordiske Medier er et stort hus med mange forskelligheder. Jeg nyder summen fra diverse arbejdsstationer, der er fyldt med søde og kompetente mennesker at sparre med, og så elsker jeg, at der er ikke langt fra tanke til handling. Derudover har vi en fantastisk ledelse, som er god til at informere og kommunikere – i min optik, et helt igennem unikt sted at være”.

Peter Kolding, Senior Account Manager

”Første dag jeg startede, kunne jeg mærke at trivsel ikke bare var noget man talte om, men noget som Nordiske Medier og nærmeste ledere arbejder med, og har stort fokus på. Hver dag, når jeg cykler på arbejde, føler jeg mig privilegeret for at have en arbejdsplads, hvor min chef giver mig medbestemmelse til at udføre mit arbejde. Det motiverer mig til at præstere. Samtidig har vi et fantastisk samarbejde på tværs i virksomheden. Alle kender alle, og dette gør at beslutningsprocessen bliver meget kortere”.

Jonas Kyvsgaard, Event Manager

“Jeg trives i en hverdag, hvor intet er ensartet, og hvor jeg som Event Manager hos Nordiske Medier konstant står over for nye og spændende udfordringer. At arbejde med eventplanlægning betyder, at jeg aldrig helt ved, hvad dagen bringer, og jeg elsker denne følelse af forventning og mulighed. Hvert event er en unik oplevelse, hvor jeg kan udnytte mine kreative og organisatoriske færdigheder til fulde”.

Værdier viser vejen

Nordiske Medier er Nordens stærkeste B2B-mediehus,
hvor vi hver dag med afsæt i vores værdier arbejder for at være ”fællesskabere”

Modige

Vi hylder initiativet, lærer af vores fejl og drives af en naturlig trang til at skabe og dele viden til fordel for vores kunder. Vi tænker konstruktivt og ser udvikling og ændringer som muligheder i stedet for forhindringer.

Passionerede

Vi brænder for at formidle verden omkring os til gavn for samfundet og kommende generationer. Vores passion er dét, der definerer nutiden og inspirerer fremtiden.

Ordentlige

Vi sætter en ære i at være kendte for at være ordentlige overfor kunder, samarbejdspartnere, samfundet og hinanden. Vi ved, at sammen er vi stærkere end hver for sig, og vi er bevidste om den tillid, der vises os og det ansvar, der hviler på os.

Åbne

Vi inddrager omverdenen i vores arbejde, og vi inviterer til brugerinvolvering og medskabelse. Vi er lyttende, tolerante og inkluderende overfor alle kulturer og fællesskaber, og forstår at resultater skabes gennem inspirerende samarbejder.