Bliv en del af Nordiske Medier

Nordiske Medier er Nordens største virksomhed inden for fagmedier med flere end 50 faste titler i Danmark, Sverige og Norge – både på print og online. Vi står bag udgivelsen af over 100 forskellige magasiner samt nyhedsbreve, og er i Danmark hjemsted for 32 specialmedier, mens nye løbende skyder frem.

Nordiske Medier er en dynamisk arbejdsplads med mange alsidige faggrupper repræsenteret under samme tag. Vi er midt i en spændende udvikling, hvor vi løbende udvider og udvikler både på den redaktionelle og den kommercielle front med ledige stillinger. 

I Nordiske Medier er vi åbne, ordentlige og modige – og de kerneværdier er udgangspunktet for alt, vi gør. Vi er en flok passionerede ildsjæle med et fælles mål om at informere og oplyse dansk erhvervsliv om, hvad der sker i deres brancher. Vi løfter i flok, underbygger hinandens fagligheder og bidrager sammen til et socialt og humørfyldt arbejdsmiljø – alt imens vi bestræber os efter at leve op til vores tre kerneværdier.

Vi har kontorer i København, Aalborg, Århus, Odense, Oslo, Stockholm, Hudiksvall og Helsingborg.

Bliv en del af et spændende mediehus i fremgang.

Ledige stillinger hos Nordiske Medier

Brænder du for at give kunderne en fremragende oplevelse, og vil du udvikle dig inden for onboarding og kundeservice? Projektagenten søger en engageret studentermedhjælper til vores Customer Success-team, hvor du vil spille en vigtig rolle i at sikre vores kunders succes og tilfredshed.

Som studentermedhjælper bliver du en integreret del af Customer Success-teamet. Her får du ansvar, plads til dine idéer, og mulighed for at sætte dit præg på vores processer. Du vil være omgivet af dygtige og hjælpsomme kollegaer og få dine egne ansvarsområder, hvor du bidrager til at skabe en smidig og positiv oplevelse for vores kunder.

 

Ansvarsområder

Dine primære opgaver består i at understøtte onboarding-processen og yde kundesupport via servicekald, hvor du er med til at sikre, at kunderne får en god oplevelse med Projektagenten fra dag et. Dine opgaver kunne blandt andet være: 

  • Booking af møder med eksisterende kunder
  • Onboarding af nye kunder samt introduktion til Projektagenten og mulighederne med systemet
  • Udføre servicekald og opfølgning for at sikre kundernes tilfredshed og hjælpe med spørgsmål
  • Opsamling og dokumentation af kundefeedback for at forbedre vores processer
  • Samarbejde med teamet om optimering af processer
  • Løbende ad hoc-opgaver

 

Om dig

Vi forestiller os, at du:

  • Er i gang med en bachelor eller kandidat inden for kommunikation eller lignende
  • Er serviceminded, udadvendt og trives med at kommunikere klart og venligt
  • Arbejder struktureret, kan bevare overblikket og har gode samarbejdsevner
  • Har teknisk flair og let kan sætte dig ind i nye systemer

 

Vi tilbyder 
  • Et fleksibelt studiejob med mulighed for at tilpasse arbejdstiden efter dine studier
  • En dynamisk og alsidig arbejdsdag i en virksomhed i vækst
  • Et uformelt arbejdsmiljø, hvor dine idéer og forslag bliver hørt
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Gode ansættelsesvilkår og aflønning på timebasis

 

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Chef for Produkt og Marketing, Carina Østergaard på mail caon@nordiskemedier.

 

Vil du med på holdet?

Lyder ovenstående som noget for dig, så hører vi meget gerne fra dig. Vi holder løbende samtaler og tager stillingsopslaget ned, når den rette kandidat er fundet.

Vi glædes os til at høre fra dig!

 

Om Projektagenten

Projektagenten har sine rødder i den anerkendte danske avis, Licitationen – Byggeriets Dagblad, som er en del af Nordiske Medier. I over 113 år har Licitationen konsekvent holdt virksomheder opdateret om alt inden for byggeri, arkitektur, udbud og projekter. Grundessensen har altid været at sørge for, at du er på forkant med seneste nyt indenfor branchen, herunder de nyeste udbud og byggeprojekter.

Dette arbejde har Projektagenten bragt videre. Resultatet er en digital platform, der giver det fulde overblik over virksomheder og bygge- og anlægsprojekter i Norden – samlet i ét digitalt værktøj. Her får man det fulde overblik over aktive byggeprojekter og udbud, så der let kan overvåges projekter og udbud.

 

Send ansøgning
Får du et kick ud af at nå dine mål? Har du indgående kendskab og erfaring med salg, service og performance? Så er du måske Nordiske Mediers nye mødekoordinator.

 

Om stillingen

Nordiske Medier A/S arbejder med en større transformation og forandring i salgsorganisationen, der overordnet skal sikre det rette fokus på kunderne.

Bookingafdelingen er en nøglefunktion i Nordiske Medier. Hovedfokus i afdelingen er mødekoordinering for vores sælgere i Danmark, som sælger markedsføring til medier indenfor specifikke brancher i industrien samt skræddersyede produkter. Desuden har vi tæt kontakt til vores kunder i forbindelse med indhentning af permissions til vores nyhedsbreve.

Du bliver en del af et velfungerende og professionelt team, der skaber fundamentet for salgsafdelingens succes – og din primære opgave vil være at sikre fuldt bookede kalendere for vores sælgere.

 

Om dig

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men for at få succes i jobbet er det vigtigt, at du motiveres af telefonisk kontakt, og ikke lader dig slå ud af et nej. Samtidig har du empati, indsigt og formår at lytte og skabe dialog ”med et smil i stemmen”. Du er nysgerrig på virksomhederne, brancherne og det enkelte menneske i de virksomheder, som du kontakter. Med den tilgang sikrer du, at vores sælgeres kalendere er fuldt bookede med kundemøder.

Du kan lide at arbejde selvstændigt i et højt tempo og trives med en stor berøringsflade internt og eksternt – og vi vægter desuden højt, at du har:

  • indgående kendskab og erfaring med salg og service pr. telefon
  • stærke koordineringsevner og en struktureret tilgang til arbejdsopgaverne
  • en energisk og motiverende tilgang til salg
  • evnen til at bidrage konstruktivt og løsningsorienteret i opgaveløsningen samt i den forandringsproces, som salgsorganisationen gennemgår.

 

Om os

Nordiske Medier er en del af den innovative mediekoncern Det Nordjyske Mediehus. Nordiske Medier er den førende medievirksomhed indenfor B2B i Danmark, Sverige og Norge.

Vi er en virksomhed med stort fokus på vækst præget af gode, dygtige kolleger med meget bred faglighed såsom journalister, grafikere, supportere, sælgere og mødekoordinatorer. Alle har en afgørende rolle i den fortsatte vækst.

Vi tror på, at den vigtigste forudsætning for at vores kunder får en god oplevelse er, at vi der arbejder hos Nordiske Medier, selv har en god oplevelse på jobbet. Derfor lægger vi stor vægt på at have et godt samarbejde på tværs af fagområder og funktioner, og dette med udgangspunkt i vores værdier ”Åbne”, ”Modige”, ”Passionerede” og ”Ordentlige”. Vi støtter og udfordrer hinanden, skaber positive rammer og tilbyder spændende udviklingsmuligheder i et uformelt og inspirerende miljø.

 

Ansættelsesvilkår

Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår med løn og pension i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Arbejdstiden ligger mandag – torsdag fra kl. 8.00 – 16.00 og fredag fra kl. 8.00 – 15.00. Der er 3 måneders prøvetid i stillingen.

 

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Tanja Hougaard på tlf. 9935 3991 eller på mail tho@nordiskemedier.dk.

 

Ansøgning

Du søger stillingen ved at trykke på linket i bunden af denne side.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, og stillingen besættes så snart den rette kandidat er fundet.

Nordiske Medier ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle, uanset personlig baggrund og orientering, til at søge stillingen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Mere om Nordiske Medier

Nordiske Medier er en af Skandinaviens største virksomheder inden for specialmedier og udgiver nogle af Skandinaviens ældste og mest læste fagblade. Virksomheden dækker nordisk erhvervsliv med konstruktive, troværdige og uafhængige nyheder med særligt fokus på at være helt tæt på de brancher, vi beskæftiger os med. Nordiske Medier er en del af Det Nordjyske Mediehus-koncernen og har 250 medarbejdere med base i Aalborg, København, Aarhus, Odense, Oslo og Stockholm. Nordiske Medier udgiver over 50 medier og afholder mere end 80 brancherettede events årligt. Derudover står vi bag udgivelsen af over 100 forskellige specialmagasiner og nyhedsbreve. www.omos.nordiskemedier.dk

 

Send ansøgning

Ser du ikke en stilling der passer til dig, så er du altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning. 

Der kan sendes en uopfordret ansøgning via denne side under “Uopfodret ansøgning

Mød dine fremtidige kollegaer

Kom tæt på nogle af vores medarbejdere fra forskellige afdelinger hos Nordiske Medier, og opdag hvad de elsker ved at arbejde her.

Benjamin Butt , Teamleder

“Jeg værdsætter den kreative frihed, ordentlighed, åbenhed og inspirerende atmosfære. Det vægter jeg højt, og disse elementer er nøglen til mit teams succes”.

Jais Morten Brohus Christiansen, Softwareudvikler

“I Nordiske Medier er der fleksibilitet og tiltro. Det finder man ikke mange andre steder i vores felt. Vi har mulighed for at arbejde hjemmefra, og vi kan flekse vores tider”.

Mathias Jep Christensen, Mediekonsulent

“I min rolle som mediekonsulent oplever jeg en alsidig hverdag, hvor jeg får mulighed for at arbejde på tværs af forskellige brancher og udfolde min kreativitet. Samtidig værdsætter jeg det gode samarbejde med mine kollegaer, hvor vi sammen sparrer om udgivelser og kampagner. Det er et job, der giver frihed til at producere egne udgivelser, som er relevante for de brancher, vi belyser”.

Charlotte Højfeldt Flittner, Account Manager

“Det bedste ved at arbejde i Nordiske Medier er, at jeg hver dag møder ind til et hus, hvor en positiv ånd er til stede. Hvor alle lige meget værd uanset hvilken stillingsbetegnelse, kompetence, afdeling, alder eller kultur man kommer fra. Vi hjælper og støtter hinanden. Teamspirit og glæde hyldes på hinandens vegne, da alle i huset hellere vil fejre succesen sammen end alene.

Nordiske Medier er et stort hus med mange forskelligheder. Jeg nyder summen fra diverse arbejdsstationer, der er fyldt med søde og kompetente mennesker at sparre med, og så elsker jeg, at der er ikke langt fra tanke til handling. Derudover har vi en fantastisk ledelse, som er god til at informere og kommunikere – i min optik, et helt igennem unikt sted at være”.

Peter Kolding, Senior Account Manager

”Første dag jeg startede, kunne jeg mærke at trivsel ikke bare var noget man talte om, men noget som Nordiske Medier og nærmeste ledere arbejder med, og har stort fokus på. Hver dag, når jeg cykler på arbejde, føler jeg mig privilegeret for at have en arbejdsplads, hvor min chef giver mig medbestemmelse til at udføre mit arbejde. Det motiverer mig til at præstere. Samtidig har vi et fantastisk samarbejde på tværs i virksomheden. Alle kender alle, og dette gør at beslutningsprocessen bliver meget kortere”.

Jonas Kyvsgaard, Event Manager

“Jeg trives i en hverdag, hvor intet er ensartet, og hvor jeg som Event Manager hos Nordiske Medier konstant står over for nye og spændende udfordringer. At arbejde med eventplanlægning betyder, at jeg aldrig helt ved, hvad dagen bringer, og jeg elsker denne følelse af forventning og mulighed. Hvert event er en unik oplevelse, hvor jeg kan udnytte mine kreative og organisatoriske færdigheder til fulde”.

Værdier viser vejen

Nordiske Medier er Nordens stærkeste B2B-mediehus,
hvor vi hver dag med afsæt i vores værdier arbejder for at være ”fællesskabere”

Modige

Vi hylder initiativet, lærer af vores fejl og drives af en naturlig trang til at skabe og dele viden til fordel for vores kunder. Vi tænker konstruktivt og ser udvikling og ændringer som muligheder i stedet for forhindringer.

Passionerede

Vi brænder for at formidle verden omkring os til gavn for samfundet og kommende generationer. Vores passion er dét, der definerer nutiden og inspirerer fremtiden.

Ordentlige

Vi sætter en ære i at være kendte for at være ordentlige overfor kunder, samarbejdspartnere, samfundet og hinanden. Vi ved, at sammen er vi stærkere end hver for sig, og vi er bevidste om den tillid, der vises os og det ansvar, der hviler på os.

Åbne

Vi inddrager omverdenen i vores arbejde, og vi inviterer til brugerinvolvering og medskabelse. Vi er lyttende, tolerante og inkluderende overfor alle kulturer og fællesskaber, og forstår at resultater skabes gennem inspirerende samarbejder.