Gennem artikler, brancheanalyser og interviews leverer vi nyheder om alt fra lagerstyring og logistikcentre til transportvirksomheder og branchens globale spillere.
Med stor vægt på erfaringsudveksling er SCMNews ikke bare et medie, men et professionelt forum, hvor købere af logistikydelser møder leverandører af transport, logistik og lagerservice.
SCMNews udkommer på daglig basis som nyhedsbrev og på nyhedssitet scmnews.dk. Dertil udkommer SCMNews også 4 gange årligt som magasin, hvor vi stiller særligt skarpt på teknologi, trends og karriere inden for supply chain management.
Detaljeret datoer for udgivelsen.
Tema | Udgivelse | Deadline | |
SCMNews nr. 1 | Grøn omstilling i lager og logistik | 11.03.2024 | 19.02.2024 |
SCMNews nr. 2 | Hvem er Hvem i dansk lager og logistik (top-cheferne i de danske logistik-virskomheder). | 13.05.2024 | 22.04.2024 |
SCMNews nr. 3 | Danmarks Transportcentre og dry ports | 16.09.2024 | 26.08.2024 |
SCMNews nr. 4 | Dansk Verdensklasse | 18.11.2024 | 28.10.2024 |
Det skal være tydeligt for læserne, hvad der er annoncer, og hvad der er artikler skrevet af redaktionen. Derfor skal annoncer adskille sig fra layoutet – både på portal og i nyhedsbrev, så læserne ikke vildledes og tror, at en annonce er en artikel skrevet af redaktionen.
Generelt bedes annoncører bruge en anden font end vores. På websitet fremgår ordet ”Annonce” automatisk lige over banneret, men ved annoncering i nyhedsbrevet bør ordet ”Annonce” tydeligt fremgå øverst i annoncen, hvis det ikke er uden for enhver tvivl, at der er tale om en annonce – så vi følger lovgivningen på området. Hvis vi anser annoncen for at være for tæt på de redaktionelle tekster, vil vi anmode om at ændre font og/eller tilføje firmaets logo, så det er tydeligt, at der er tale om en annonce. Dette sker for at leve op til reglerne udstukket af Forbrugerombudsmanden. Endvidere skal der kun markedsføres for egen virksomhed og egne produkter – dvs. ingen vildledende eller dårlig omtale af konkurrenterne – så leves der også op til Markedsføringsloven.
Materialegodtgørelse efter aftale, dog max. 5%
Annullering og datoændringer skal ske skriftligt senest 4 uger før udgivelsesdato.
Såfremt ændringer i indrykningsplanen bevirker, at betingelserne for opnåede rabatter ikke er til stede, vil den uretmæssige udbetalte rabat blive efterdebiteret.
Modtager Nordiske Medier ikke fuldt færdigt annoncemateriale, faktureres færdiggørelsen af materiale med 50 øre pr. mm.
OpslagFormat: 430 x 285 mm (12 x 360 mm) |
HelsideFormat: 215 x 285 mm (6 x 360 mm) |
Halvside tværformatFormat: 190 x 125 mm (6 x 175 mm) |
Halvside højformatFormat: 93 x 125 mm (3 x 360 mm) |
Ved trykning af farveannoncer påtager avisen sig intet ansvar for eventuelle mindre afvigelser fra originalmaterialets farver. Avisen forbeholder sig ret til at afvise reklamationer over annoncer, hvor materialet på forhånd er påtalt som mindre egnet til reproduktion, eller hvor indleveringsfristen er overskredet.
Specifikationer
Layout-fil: Adobe IDML fil InDesign. pakket med alle links.
PDF
PDF-fil produceret med Acrobat Distiller indeholdende alle skrifter, billeder, grafik og farver defineret som CMYK (jobindstilling til Acrobat Distiller kan rekvireres).
I øvrigt henvises til Branchestandard for digitalt annonce materiale aftalt mellem DRRB, DFF og DDPFF.
Diverse beskrivelser, indstillingsfiler mv. kan hentes på www.scmnews.dk
Farve: Alle Photoshopformater i mindst 200 dpi.
S/H: Alle Photoshopformater i mindst 200 dpi.
Stregtegning: EPS og Ai. TIFF, EPS og JPG i mindst 600 dpi.
Funktionen ”overprint” må ikke benyttes.
Farver
CMYK-defineret (RGB og Pantone separerer vi til CMYK).
Komprimering: Stuffit, Zip.
Kim Kempf Falkenhard
Salgsdirektør
Telefon: +45 55 20 72 07
E-mail: kkf@nordiskemedier.dk
Baris Karakurt
Salgschef
Telefon: +45 28 30 89 39
E-mail: bka@nordiskemedier.dk
Tim Borup Jørgensen
Kommerciel koordinator
Telefon: +45 25 72 83 83
E-mail: tbj@nordiskemedier.dk
Christian Andersen
Kommerciel koordinator – Online
Telefon: +45 22 45 98 45
E-mail: ca@nordiskemedier.dk