Nordiske Medier is Scandinavia's leading company in trade media, with more than 50 established titles in Denmark, Sweden, and Norway—both print and online. In addition, we are behind the publication of over 100 different specialty magazines and newsletters. Always with precisely targeted content for a clearly defined and tailored audience.
Nordiske Medier is a dynamic workplace with many diverse professional groups represented under one roof. We are in the midst of an exciting development, continually expanding and evolving both editorially and commercially, with available positions.
I Nordiske Medier er vi åbne, ordentlige og modige – og de kerneværdier er udgangspunktet for alt, vi gør. Vi er en flok passionerede ildsjæle med et fælles mål om at informere og oplyse dansk erhvervsliv om, hvad der sker i deres brancher. Vi løfter i flok, underbygger hinandens fagligheder og bidrager sammen til et socialt og humørfyldt arbejdsmiljø – alt imens vi bestræber os på at leve op til vores tre kerneværdier.
We have offices in Copenhagen, Aalborg, Aarhus, Odense, Oslo, Stockholm, Hudiksvall, and Helsingborg.
Join a growing media company.
Milliardprojekter bliver forsinkede i årevis, budgetterne sprænger rammerne, og topchefer kæmper for at bevare overblikket, mens byggebranchen forandrer sig hurtigere end nogensinde.
Det er her, du kommer ind i billedet.
Licitationen søger en skarp og ærgerrig nyhedsjournalist med blik for både mennesker og mekanismer. Du skal kunne spotte den gode historie i regnskaber og udbudsmateriale – og samtidig reagere hurtigt, når der er nyheder at fortælle. Du skal dække milliardvirksomheder, skrive om skandaler og løsninger samt give læserne overblik over personer, projekter og perspektiver.
Vi afdækker historier om forsinkede supersygehuse, der overskrider budgetter med milliarder af kroner, om etablerede aktører, der udnytter systemet og benytter sig af fakturafabrikker, og om virksomheder, hvor der bliver taget af kassen. Vi skriver også om grønne krav, manglen på kvinder i topledelserne og innovative produkter, der kan ændre måden, branchen bygger på.
Sammen med dine seks kolleger på redaktionen skal du finde de mest spændende og relevante nyheder i bygge- og anlægsbranchen og rette dem mod målgruppen af entreprenører, rådgivere, bygherrer og arkitekter.
Hos Licitationen skriver vi med kant, perspektiv og indsigt om en branche, der er meget mere spændende end sit rygte.
Hvert eneste år vokser Licitationen, og ambitionerne hos dine søde kolleger er endnu større. I al beskedenhed er der her tale om en virkelig spændende udfordring i et mediehus i vækst.
Licitationen udkommer digitalt og som trykt avis tre gange om ugen.
Det er en klar fordel, hvis du har erfaring med erhvervsjournalistik. Mange af vores historier tager afsæt i virksomhedernes økonomiske resultater og strategiske beslutninger. Du skal derfor være tryg ved at arbejde med tal og kunne omsætte komplekse sammenhænge til klar og engagerende journalistik.
Vi søger med andre ord en journalist, der har solid forståelse for erhvervslivets mekanismer. Vigtigst af alt er dog, at du er en dygtig journalist, der elsker at vinde den daglige nyhedskamp i en enormt spændende branche, som har stor betydning i Danmark.
Du har ambitioner om at sætte dagsordener og dække branchen og ‘dine’ virksomheder med dybde, indsigt og vedholdenhed. Det indebærer både at kunne grave, når der er behov for kritisk journalistik, og at kunne formidle de gode eksempler og tendenser, der inspirerer og viser retningen for branchen.
Du er en sikker interviewer, skriver præcist og har blik for at skære stoffet til, så det er relevant og let at læse. Kort sagt: Du kan identificere de historier, der betyder noget for branchen – og fortælle dem, så de bliver læst.
Hos os er samarbejde og kollegial sparring en naturlig del af hverdagen. Vi arbejder tæt sammen om at udvikle idéer, lave historier og sikre den bedst mulige dækning af branchen.
Det er desuden en forudsætning, at du er vant til at publicere digitalt. Og du synes, at en god dag på arbejde er en dag, hvor dine historier bliver læst, delt og skaber debat.
Vi håber, at du kan starte i jobbet hurtigst muligt.
Vi har journalister i Aalborg, Aarhus og København. Byg-redaktionen består pt. af en redaktionschef, en nyhedsredaktør, ni journalister og to journalistpraktikanter. Som udgangspunkt skal du have base på vores redaktion enten i Aarhus eller København.
Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår med løn og pension i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Stillingen er på fuld tid.
Der er adgang til frokostordning, en lang række fælles sociale aktiviteter og et godt kollegialt sammenhold i et mediehus, som er i vækst.
For yderligere information om jobbet kontakt redaktionschef Andrea Jessen Vestergaard på 2857 0911 eller aja@licitationen.dk eller nyhedschef Jesper Ludvigsen på 2024 4111 eller jelu@nordiskemedier.dk.
Vi holder samtaler løbende. Ansøgningsfrist er 26. november 2025.
I Nordiske Medier ønsker vi at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Nordiske Medier søger flere dedikerede Account Manager med stort salgsdrive til København.
Nordiske Medier søger nye ambitiøse og stærke salgstalenter. Som Account Manager skal du bidrage til vores fortsatte vækst ved at arbejde med både eksisterende og nye kunder. Du skal kunne trives med at have mange kontakter og rådgive kunderne til den bedste erhvervs-løsning ud fra kundernes behov.
Ved salg af erhvervsløsninger kommer du til at arbejde med flere forskellige typer af virksomheder. Din kontaktflade er bred og vil typisk være ledende medarbejdere og beslutningstagere i de enkelte virksomheder som hører til de enkelte niche-medier. Erhvervsløsningerne på de enkelte nichemedier vil dække print, digital og en kombination af disse.
Du er ambitiøs og er selv med til at sætte dagsordenen i salgsarbejdet. I samarbejde dine team-kollegaer gennemfører du salgsaktiviteter med henblik på at styrke udviklingen i salget, sikre og vækste omsætningen samt øge kundetilfredsheden.
Primære arbejdsopgaver:
Du har en stærk kommerciel indsigt og er, (måske i starten af din salgskarriere), klar til at tage det næste skridt på din vej.
Som Account Manager forventer vi, at du er ambitiøs, udadvendt og har en overbevisende adfærd. Du har salgsdrive og formår at skabe gode relationer til kunderne. Derudover er du målrettet og klar til at udvikle og løfte din salgskarriere med et job udover det sædvanlige.
Vi lægger særligt vægt på, at du:
Når du træder ind ad døren hos Nordiske Medier, bliver du en del af et stort fællesskab. Du får dygtige og passionerede kolleger, der brænder for det, de laver – og inspirerer hinanden til samarbejde på tværs.
Du vil møde mange alsidige faggrupper repræsenteret under samme tag. Vi arbejder i et uformelt og innovativt miljø med højt til loftet og fleksibilitet i hverdagen. Vi udlever i det daglige virksomhedens værdier ”passionerede”, ”åbne”, ”modige” og ”ordentlige”, løfter i flok og underbygger hinandens fagligheder. Sammen bidrager vi til et socialt, sundhedsfremmende og humørfyldt arbejdsmiljø.
Hos os får du desuden:
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at henvende dig til abonnementssalgschef Ebbe Holm på tlf. 2679 7130 eller på mail ehh@nordiskemedier.dk.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid. Løn efter kvalifikationer med attraktiv bonusordning og pension. Der er 3 måneders prøvetid i stillingen.
Jobbet udføres fra Nordiske Mediers afdeling i Mimersgade 47, 2200 København N.
Du søger stillingen ved at trykke på linket i bunden af siden. Vi indkalder løbende til samtaler, da stillingen ønsker besat hurtigst muligt.
Nordiske Medier ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.
Projektagenten er i gang med at skalere markedets bedste overvågning af byggeprojekter og på den måde hjælpe byggebranchen til en mere træfsikker og effektiv hverdag.
I forbindelse med ovenstående fokusområder, arbejder studentermedhjælpere på Projektagenten med en bred vifte af opgaver. Den primære opgave er i forbindelse med vores researcharbejde, hvor vi via research og opsøgende telefoninterviews opkvalificerer og henter ny data ind til de mange tusinde bygge- og anlægsprojekter vi har sendt ud til vores kunder.
Du brænder for digitale produkter og er en stærk kommunikator. Du studerer måske kommunikation, konstruktør eller en anden beslægtet videregående uddannelse, men vigtigst er, at du har gode talegaver og med sans for detaljen.
Derudover vægter vi højt, at du
Vi søger 2 studentermedhjælpere med en gennemsnitlig arbejdstid på ca. 12 timer ugentligt. Dette er dog et vejledende timetal, og arbejdstiden kan tilpasses studiet f.eks. i forbindelse med eksamensperioder. Alternativt søger vi 1 studentermedhjælper som kan varetage 20-24 timer ved siden af sit studie.
Aflønningen sker i henhold funktionæroverenskomsten mellem DMA og HK/Privat.
Jobbet udføres fra Nordiske Medier, Mimersgade 47, 2200 København N.
Så send din ansøgning hurtigst muligt sammen med dit CV. Ansøgninger behandles løbende, og vi ansætter, så snart vi har fundet den eller de rette kandidater.
Du søger stillingen ved at trykke på linket i bunden af denne side. Bemærk at du skal uploade alle dokumenter i PDF-format og evt. billede i jpg/jpeg/png-format.
I Nordiske Medier ønsker vi at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Nordic Research Manager for Projektagenten Louisa Fuglsang på telefon 2271 7243 eller llf@nordiskemedier.dk eller Nordiske chef for Projektagenten Nikola Zoric på telefon 2215 3095 eller nzo@nordiskemedier.dk.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Nordiske Medier søger lige nu flere dygtige studentermedhjælpere med flair for salg, kundeservice og mundtlig kommunikation, der vil være med på vores videre vækstrejse og tage vores forretning til nye højder.
Du bliver en vigtig del af vores abonnements-team, der er en god blanding af specialister og studentermedhjælpere. Afdelingens fokus er at opbygge, drive, udvikle og støtte abonnementsforretningen til at vækste på vores digitale platforme.
I forbindelse med afdelingens fokusområder, er Nordiske Mediers nyhedsbreve fra alle vores medier et vigtigt element i den videre vækst. Det bliver derfor din primære opgave via telefon, at opsøge og tilmelde branchens virksomheder til vores digitale nyhedsbrev samt sørge for, at kunderne får en god introduktion til alle vores B2B medier.
Du brænder for digitale medier og er en stærk kommunikator. Du studerer formentlig kommunikation, salg eller en anden beslægtet videregående uddannelse, men vigtigst er, at du har gode talegaver og med sans for detaljen. Derudover vægter vi højt, at du
Vi efterlever i det daglige arbejde vores værdier “Åbne”, “Modige”, “Passionerede” og “Ordentlige”, ligesom vi støtter og udfordrer hinanden, skaber positive rammer og tilbyder spændende udviklingsmuligheder i et uformelt og inspirerende miljø.
Vi forventer en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på maks. 8 timer om ugen, og arbejdstiden aftales individuelt. Vi er naturligvis fleksible og tager hensyn til eksamensperioder. Aflønningen sker i henhold funktionæroverenskomsten mellem DMA og HK/Privat.
Jobbet udføres fra Nordiske Medier, Mimersgade 47, 2200 København N.
Så send din ansøgning hurtigst muligt sammen med dit CV.
Ansøgninger behandles løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. Har du spørgsmål, eller vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Ebbe Holm på tlf. 26797130 eller via mail ehh@nordiskemedier.dk
Nordiske Medier ønsker at afspejle det omgivende samfund. Derfor opfordres alle, uanset personlig baggrund og orientering, til at søge stillingen.
Er du klar til å ta din salgskarriere til det neste nivået? Hos Nordiske Medier i København, får du en unik mulighet for å jobbe med noen av de førende selskapene i Skandinavia. Du får mulighet for å skape gode løsninger, som utgjør en forskjell.
Vi søker en engasjert og motivert medarbeider til vårt dynamiske norske salgsteam. Du vil bli en viktig nøkkelspiller i teamet hvor din viktigste oppgave blir å etablere nye kunderelasjoner og styrke våre relasjoner til eksisterende kunder. Hovedfokuset vil være å forstå kundens behov og levere løsninger som skaper verdi. Du vil primært jobbe med norske kunder og rettet mot det norske markedet.
Stillingen tilbyr en variert hverdag med salg på tvers av Nordiske Mediers store utvalg av print og digitale medier. Telefon og e-post blir dine primære verktøy og du får frihet til å ta ansvar for din egen suksess – alt i tett samarbeid med et motivert team, som støtter hverandre hele veien.
Vi ser helst at du besitter noen av disse ferdighetene:
Hvis du har spørsmål til stillingen er du hjertelig velkommen til at kontakte abonnementssalgsjef Ebbe Holm på tlf. +45 26797130 eller mail ehh@nordiskemedier.dk.
Vi ønsker stillingen besatt i løpet av kort tid, og holder samtaler løpende. Ikke nøl med å sende din søknad.
Vi gleder oss til å høre fra deg.
Ser du ikke en stilling der passer til dig, så er du altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.
Der kan sendes en uopfordret ansøgning via denne side under “Uopfodret ansøgning”
Tillsammans med skickliga kollegor ska du på redaktionen i Stockholm identifiera de mest spännande och relevanta nyheterna och rikta dem mot de berörda företagens beslutsfattare.
On Entreprenad, Motor-magasinet och Fri Köpenskap skriver vi med skärpa och perspektiv om tre dynamiska branscher. Vi skriver om bokslut och strategier och levererar analyser. Vi skriver om tillväxt och rekryteringar, men är också redo när det sker uppsägningar eller konkurser hotar. Vi är både konstruktiva och kritiska i vårt angreppssätt. Målet är varje dag att leverera unik kvalitetsjournalistik som våra prenumeranter inte kan vara utan.
Det är en fördel om du har erfarenhet av näringslivsjournalistik. Många av våra historier tar sin början i bevakningen av företagens årsredovisningar, så du får inte vara rädd för siffror. Viktigast är dock att du är en skicklig, hungrig journalist som älskar att vinna den dagliga nyhetskampen i en bransch där det hela tiden händer något.
Vi tror att våra trogna prenumeranter följer oss för att vi dagligen och snabbt levererar kvalitetsinnehåll som de inte hittar någon annanstans. Du måste därför vara vass på att arbeta med och förstå en professionell målgrupp och skapa unika nyheter för den.
Du ska ha ambition att sätta agendan med din journalistik. Du ska gräva när det finns något att gräva i och inspirera när det finns något att inspireras av. Vi är som bäst när vi fördjupar oss i en fråga och visar förståelse för den bransch vi bevakar.
Du är bra på att själv hitta nyheter och nya vinklar och du är en säker intervjuare. Du skriver konkret och levande och kan skala ner dina historier så att vi inte slösar med läsarnas tid.
Laganda är viktigt för oss. Vi hjälper varandra på redaktionen och står enade i kampen om nyheterna.
Det är naturligt för dig att publicera digitalt och använda sociala medier för att få ut dina nyheter till läsarna. Du får gärna tycka att en bra dag är en dag med massor av trafik.
Vi erbjuder goda anställningsvillkor med lön och pension enligt gällande kollektivavtal och kvalifikationer. Samtliga tjänster är på heltid.
Om du får jobbet kommer du att arbeta på ett kontor i Filmstaden i Solna och möta en stark kollegial gemenskap i ett växande mediehus.
Har du frågor om tjänsten som journalist på Entreprenad kan du skriva till redaktionschef Jesper Tornvig Ludvigsen på jelu@nordiskemedier.dk. Har du frågor om tjänsten på Motor-magasinet kan du skriva till redaktionschef Bo Christensen på boch@nordiskemedier.dk. Har du frågor om tjänsten på Fri Köpenskap kan du kontakta chefredaktör Mona Johansson på mona.johansson@nordiskemedier.se.
Har du frågor till den lokala SJF-klubben, kontakta Ella Käck på ella.kack@nordiskemedier.se.
Vi håller löpande intervjuer. Ange gärna i din motiverade ansökan om du exempelvis endast är intresserad av en eller två av de tre titlarna.
Hos Nordiske Medier vill vi spegla det omgivande samhället. Därför uppmuntrar vi alla – oavsett bakgrund och inriktning – att söka tjänsten.
Get to know some of our employees at Nordiske Medier and discover what they love about working here.
"I value the creative freedom, integrity, openness, and inspiring atmosphere. That means a great deal to me."
"At Nordiske Medier, there is flexibility and trust. You won't find that in many other places in our field. We have the opportunity to work from home, and we can adjust our hours."
"In my role as a media consultant, I experience a varied workday, where I have the opportunity to work across different industries and unleash my creativity. I also value the collaboration with my colleagues, as we brainstorm together on publications and campaigns. It's a job that provides the freedom to create our own content that is relevant to the industries we cover."
"The best thing about working at Nordiske Medier is that every day I come into a place where a positive spirit is present. Where everyone is equally valued, regardless of job title, skills, department, age, or cultural background. We help and support each other.
Nordiske Medier is a large organisation with many diverse facets. I enjoy the buzz from various workstations filled with friendly and skilled people to collaborate with, and I love how there's a short distance from idea to action. Additionally, we have fantastic leadership that excels in informing and communicating. In my view, it's a truly unique place to be."
”From the first day I started, I could feel that well-being is not just something talked about, but something Nordiske Medier and immediate managers actively work on and focus on. Every day when I cycle to work, I feel privileged to have a workplace where my manager gives me the autonomy to carry out my work. That motivates me to perform. At the same time, we have fantastic collaboration across the company. Everyone knows everyone, which makes the decision-making process much quicker.”
"I thrive in a daily routine where nothing is the same. As an Event Manager at Nordiske Medier, I constantly face new and exciting challenges. Working with event planning means I never quite know what the day will bring, and I love this feeling of anticipation and opportunity. Each event is a unique experience where I can fully utilize my creative and organizational skills."
We celebrate initiative, learn from our mistakes, and are driven by a natural desire to create and share knowledge for the benefit of our clients. We think constructively and view development and changes as opportunities rather than obstacles.
We are passionate about conveying the world around us for the benefit of society and future generations. Our passion is what defines the present and inspires the future.
We take pride in being known for our respectfulness towards clients, partners, society, and one another. We understand that together we are stronger, and are mindful of the trust placed in us and the responsibility that rests upon us.
We involve the external world in our work and value user engagement and co-creation. We are , tolerant and inclusive of all cultures and communities, understanding that results are achieved through inspiring collaborations.