Dit nyhedsoverblik fra træindustrien
Mød redaktøren bag Wood Supply
Mobil: +45 28 57 09 11
Wood Supply i tal
Målret din markedsføring med Wood Supply. Vi giver dig mulighed for at formidle dit budskab til din målgruppe via branchens vigtigste medie. Vi tilbyder et bredt sortiment af effektive og prisvenlige annonceringsløsninger – så om du foretrækker at nå din målgruppe i vores nyhedsbreve eller onlinemedier, har vi en løsning til dig.
88%
af læsere er meget tilfredse/tilfredse med Wood Supply
Modtagere af nyhedsbrevet
15.240
Online besøgende
Onlinevisninger
Dagligt udsendte nyhedsbreve
Primær nyhedskilde
Over 91% af vores læsere anser Wood Supply som deres primære kilde om træ- og møbelindustrien
Virksomhedsstørrelse
Over 24% af vores læsere er ansat i en virksomhed med mere end 100 ansatte
Målgruppe ift. virksomhed
Detailhandel (7%), Rådgivere/designere (6%)
Målgruppe ift. stilling
Administrerende medarbejder (5%), Kommunikation og PR (4%), Udvikling og kvalitet (4%), Økonomi / HR / Jura (1%)
Møbelproducenter
80% af Wood Supplys abonnenter, der er møbelproducenter, modtager nyhedsbrevet.
Over
Over 85% af vores læsere foretrækker at læse Wood Supply via nyhedsbrevet
Over
Over 95% af vores læsere læser ugentligt eller dagligt indhold fra Wood Supply
Over
Over 92% af vores nyhedsbrevsmodtagere er meget tilfredse/tilfredse med nyhedsbrevet
Over
Over 82% af vores læsere mener, at Wood Supply er brugbart for deres arbejde
Tal fra april 2024.
Priser, formater og tekniske specifikationer for Wood Supply
Det skal være tydeligt for læserne, hvad der er annoncer, og hvad der er artikler skrevet af redaktionen. Derfor skal annoncer adskille sig fra layoutet – både på portal og i nyhedsbrev, så læserne ikke vildledes og tror, at en annonce er en artikel skrevet af redaktionen.
Generelt bedes annoncører bruge en anden font end vores. På websitet fremgår ordet ”Annonce” automatisk lige over banneret, men ved annoncering i nyhedsbrevet bør ordet ”Annonce” tydeligt fremgå øverst i annoncen, hvis det ikke er uden for enhver tvivl, at der er tale om en annonce – så vi følger lovgivningen på området. Hvis vi anser annoncen for at være for tæt på de redaktionelle tekster, vil vi anmode om at ændre font og/eller tilføje firmaets logo, så det er tydeligt, at der er tale om en annonce. Dette sker for at leve op til reglerne udstukket af Forbrugerombudsmanden. Endvidere skal der kun markedsføres for egen virksomhed og egne produkter – dvs. ingen vildledende eller dårlig omtale af konkurrenterne – så leves der også op til Markedsføringsloven.
Vi tilbyder online annoncering på alle vores mediesider. Kombinationen af vores online produkter er mange og kan ses under produktsiden.
Alle priser er pr. måned.
Placering af banner på forsiden + de øvrige sider
Topbanner på forsiden
Format: 930 x 180 px |
Billboard på forsidenFormat: 980 x 540 px |
Stickybanner* på forsidenFormat: 240 x 400 px |
Hjørnebanner* på forsiden + øvrigeFormat: 200 x 300 px |
Sidebanner* på forsiden
Format: 200 x 175 px |
Kampagnebanner pos. 1 på forsidenFormat: 300 x 250 px |
Kampagnebanner pos. 2 på forsidenFormat: 300 x 250 px |
Gigabanner pos. 1 på forsidenFormat: 930 x 250 px |
Gigabanner pos. 2 på forsidenFormat: 930 x 250 px |
Placering af banner på artikelsiden
Topbanner på artikelsiden
Format: 930 x 180 px |
Billboard på artikelsidenFormat 980 x 540 px |
Stickybanner* på artikelsidenFormat: 240 x 400 px |
Hjørnebanner* på artikelsidenFormat: 200 x 300 px |
Sidebanner* på artikelsiden
Format: 200 x 175 px |
Kampagnebanner pos. 1 artikelsidenFormat: 300 x 250 px |
Kampagnebanner pos. 2 på artikelsidenFormat: 300 x 250 px |
Titelbanner – Placeret under redaktøren på artiklenFormat: 300 x 60 px |
Artikelbanner – Placeret i bunden af en artikelFormat: 660 x 200 px |
* Stickybannere, hjørnesidebannere og sidebannere vises kun på desktop.
Nyhedsbrevet sendes ud til branchen pr. e-mail og læses af beslutningstagere, indkøbere og andre fagprofessionelle, der ønsker at holde sig opdateret på branchens mest aktuelle nyheder.
Generelle specifikationer for annoncerne i nyhedsbrevet er:
• Annoncerne er statiske
• Færdigt materiale afleveres i filformatet: .jpg, .gif eller .png
• Færdig grafisk fil må max. fylde 50 kB.
Streamer
Format: 820 x 28 px |
Topannonce
Format 400 x 200 px |
Topannonce fullsize
Format 820 x 200 px |
MidtannonceFormat 400 x 200 px |
Midtannonce fullsizeFormat 820 x 200 px |
BundannonceFormat 400 x 200 px |
Bundannonce fullsizeFormat 820 x 200 px |
Vores site er responsivt, og bannerne tilpasser sig den skærm, de bliver vist på. Vær opmærksom på, at bannerne er læsbare på de forskellige skærme Bannerne deler plads med op til 3 andre. Dog ligger titelbannere alene, mens stickybannere deler plads med op til 2 andre. Bannerne roterer ved sideskift.
Alle bannere kan være både statiske eller animeret – HTML5, gif eller script – med undtagelse af titelbanneret. Bannere leveres i formaterne:
.jpg, .gif, .png eller HTML5.
Specifikt for HTML5-bannere
Ved levering af HTML skal vi have tilsendt en zip-fil med hele kildematerialet i. Zip-filen må max. fylde 4 mb. Det vil være en fordel, at HTML5-filen holder sig indenfor en ramme på 20 sekunder. HTML5-filer kan kun bruges til bannere på portalen, da filtypen ikke kan håndteres af mailprogrammer.
Er HTML- og scriptbannere ikke lavet responsiv, skal der fremsendes et fall-back banner til brug på mobil- og tabletskærme.
Har I brug for en grafiker til at hjælpe med jeres udformning, er der følgende krav til billeder, logoer og tekst.
Billeder skal være min. 200 DPI / 300 DPI, afhængigt af om det er annoncering i avis- eller magasinudgivelse, og skal være i filformaterne .jpg, .tiff, .eps, .psd og .png. Logo og grafiske elementer leveres som .eps eller .ai vektorgrafik.
Teksten sendes separat i et .docx-format eller i mailen med materiale.
Materiale til produktion af os skal modtages senest 10 dage før, annoncekampagnen skal starte op.
Bannerne udarbejdes gratis, når der bestilles bannere for min. 2 måneder, ellers er prisen 500 kr. pr. banner.
Levering af færdigt materiale har deadline 2 hverdage inden opstart.
Annonceringen inkl. link til landingpage sendes direkte til e-mailen: online@nordiskemedier.dk
Interesseret i at høre mere om Wood Supply?
Få en uforpligtende snak om dine markedsføringsmuligheder.
Kontakt:
Baris Karakurt
Salgschef
Telefon: +45 28 30 89 39
E-mail: bka@nordiskemedier.dk